• Hallo liebe schatse!!!

    Ik wil een oproep doen aan iedereen uit België maar als je van Nederland bent denk ik dat je me ook wel kan helpen.

    Op TMF in het programma Dag Top 5 staat Tokio Hotel MAAR op 5!!! Misschien vinden jullie dat niet zo erg maar ik wel. Op MSN wordt er nu de hele tijd tegen mij gezegt: Zie je nu wel dat Tokio Hotel zijn fans aan het verliezen is... Dus AUB Stem voor mij en voor TH!!!

    http://www.tmf.be/v4/tv/dagtop5 <= Dit is de link

    Als je stemt zal ik je eeuwig dankbaar zijn!!!!!!!!


    alvast bedankt

    xxx(flower)


    ChachaCore

    maar op 5?
    da kan ni!
    das vreselyk!
    ik ben getraumatiseerd(huil)(huil)
    ik heb al gestemd voor morgen op alle 5 vn onze pc's dus ik kan nix meer doen. ma mense STEM idd ik vind het vreselyk dat TH ma op 4 of 5 staat en die suckers van de Jonas Brothers op 1 (srry, ik wil niemand kwetse ofzo, maar dit is myn mening!)


    La Vie en Rose

    Ken die hele dag top 5 niet xD

    Nja, ze staan nu misschien wel op 5 maar weetjewel Don't jump is wel al oud hé ^^
    al 1000 oceans uitkomt, gaan die vast op 1 staan
    X

    ik heb gestemd
    jammer dat de nederlandse tmf geen tokio hotel meer draait of net niet op moment dat ik kijk:(

    jah ik kijk er elke dag naar, vorige week stonden ze in het begin nog op 2 en dan na drie en dan 4 en dan 5 en gisteren stonden ze weer op 4

    maaar ik ga stemmen hoor, en jah op th


    everything you imagined, and more...

    ma, don't jump is idd al oud
    ma toch, nu zien we wel dat een paar mensen TH droppen vo JB ofzo.
    ma hierdoor blijven wel alln de échte fans over en gan die idiote kinderen weg die alln kicken op het uiterlijk vn de zanger^^


    La Vie en Rose

    Ooh, in nederland is dat de superchart denk ik..:O
    Maar dat is een soort Top 10:P


    My fairytail stinks, does yours?

    OmyGawsh, weer zn topic x) Gawsh, trek het je niet van aan ! O;g, laat de andere bands toch ook eens p 1 staan? Het is al cker een jaar dat ze op een staan ! Gawh, zolang jij maar weet dat ze goed zijn is dat het belangrijkste ! Moeten ze nu op 1 staan o; te bewijzen dat ze goed zijn ? Nope ! Dus laat het gewoon zijn , trouwen don't jump komt mn oren uit ! x) Maar laat die nadere fans toch ook eens hun favorite band op 1 staan ! x)

    ik kijk altijd naar de dagtop 5 en vind het echt kei zielig voor TH daarom maak ik op mijn pc accounts bij om te stemmen maar dat helpt niet en die vj Linn zegt dan altijd dat TH ni goed is zaaaag dat ze is


    One Day you'll remember me...

    Ik stem zoveel mogelijk :) Alsk et ni vergeet x']


    007

    Ik heb al gestemd :D


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ik zal stemmen

    xD