• ik lig helemaal dubbel van het lachen. :3

    ik ben mijn bureau aan het opruimen enzo :3 en af stoffen :3
    toen ging ik net mijn bureauladen doen,
    en toen vond ik mijn oude dagboeken.
    Nou omg. ik heb nog nooit zo hard dubbel gelegen :')
    -ik had een of ander dagboek waar ik mijn danslessen in opschreef.-

    een stukje, ik had mijn eerste dansraport gekregen:
    "... Ik was de enige met een 7 voor folklore! Iedereen vond dat heel knap van mij. Maartje zei zelfs dat ze iedere dag over mij droomde."
    -Maartje is een hele goede vriendin van mij :') en eerst juist niet, toen dit geschreven is, eigenlijk niet :'D-
    *dit ga ik haar trouwens zeker vertellen x'D*

    een ander stukje, bij de "amateur" ding:
    ".. en ik moest een oefening voordoen. En met mooie arme erbij en Sarah, Marta, Maartje, Noor, Esther niet. Die kinderen zitten bij mij in de groep + Elien en Kim. En we moesten ook vrij dansen. Toen werd er wel een beetje gegicheld. Maar het was heel leuk. En Elien en ik hadden getrakteerd."


    Omg. Wat. Was. Ik. Domme. Dingen. Aan. Het. Opschrijven. :')

    moet je nagaan dat dat hele dagboek er ongeveer zo uit ziet :')

    ik heb ergens ook nog wel een dagboekje liggen. Die had ik ook een keer gelezen. ikkon het echt neit lezen. ik kon toen echt niet moit schrijvenxD
    Maarja heb er nog wel wat woorden uit kunnen halen:P


    Ivar Oosterloo.

    lolxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik heb heel vaak gedacht, ik ga vanaf nu elke dag in mijn dagboek schrijven.. Het is me nooit langer dan 3 dagen gelukt!:$


    Geen reclame, please.

    hehe, ik vond vorige week ook mijn dagboek terug.. ik heb echt bijna twee jaar lang elke dag in dat ding geschreven :O.. maar je merkt wel dat je wat ouder en... volwassener wordt over de jaren heen xD...


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    haha!
    mijne uit vroeger zijn ook zo erg. Maar ik ga het hier mooi niet tiepen.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    geniaal, jammer dat ik dat nooit heb gedaan :'D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    haha altijd leuk om te lezen ^^ Ik heb zelf laatst weer wat verhalen terug gelezen, echt zo grappig =3


    You are beautiful, you are love.

    Haha ja dat heb ik ook met mijn dagboeken :'D Echt hilarisch soms!


    Happiness hit her like a train on a track

    haha, geweldig om zoiets terug te lezen! x'D ik heb laatst ook allemaal oude schriften met verhalen terug gevonden en die waren zo slecht!! ik wist niet of ik moet lachen of janken maar de tranen stonden in elk geval in mn ogen :')


    She said: I gotta find out for myself

    haahh. HAd ik ook. Bij mij ging het dan alleen over School en paardrijden (A) hihih


    Haat aan JUSTIN BIEBER Haters.!

    Hhaha ik heb waarschijnlijk ook nog wel ergens een oud dagboek lezen, ik ga het ook eens zoeken ^^


    Make Bedtimestories come true !

    Ik heb ook ergens een dagboek liggen
    Waar ik in begon toen ik 7 was ofzo, haha.
    Ging ik beschrijven wat mijn kat aan het doen was :P
    Echt heel dom. XD
    Maar ik bewaar het voor later, is grappig om dan nog terug te lezen :'D


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Man, ik was nog erger 8D
    Ik vind het altijd zo grappig om die dagboeken van vroeger opnieuw te lezen xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Tragically schreef:
    muwahah dat is leuk om terug te lezen :3 Ik denk dat soms ook bij verhalen van mij die ik nu terug lees :3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.