• ja, ik heb nog nooit zoiest levenloos gedaan :'D
    naja vast wel, maar op dit moment gaat dit echt te ver :'D

    ik had ooit met pasen een familieweekend, en toen was er dus een foto gemaakt van mij en toen deed ik een "mooie" sprong en hij is zo verneukt serieus, ik heb mezelf echt uit lopen lachen net, maar mijn oma en tantes enzo: "Waauw." blablabla :')

    maaar...
    het punt is, mijn vader en ik zitten elkaar nu te mailen :'D
    terwijlik ook gewoon naar onder kan lopen, de rest van de foto's van het familieweekend kan gaan ophalen en weer naar boven vertrekken -het ging der over dat ik nog die andere foto's wou-
    en nu ben ik mezelf dus echt vierkant aan het uitlachen (A)

    wie mailt er nog meer met zijn/haar ouders? x'D


    Whaha mijn moeder een keer, die had last van dr stem. Mailde ze me of ik kwam eten =']
    Haha :'D


    Beautiful people, are people who smile.

    Username schreef:

    Whaha mijn moeder een keer, die had last van dr stem. Mailde ze me of ik kwam eten =']
    Haha :'D

    hahaa -die is goeed!-

    ik werd een keer gebeld of ik kwam eten,
    terwijl ik boven zat (nerd)

    Ik werd al eens gebeld om koffie te zetten. (nerd)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik bel ook altijd naar mijn broer als ik hem nodig heb, terwijl hij boven op zijn kamer zit. & mijn zus smst me altijd als ze me nodig heeft en ik niet meteen in de buurt ben, ook al zitten we in hetzelfde huis. (cat)

    [ bericht aangepast op 30 april 2010 - 20:52 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik word altijd gebeld als ik op mijn kamer zit. Ze zijn te lui om me te roepen (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Ik word altijd gebeld als ik op mijn kamer zit. Ze zijn te lui om me te roepen (cat)


    Dat heb ik ook!
    Of ik hoor niet dat ze roepen, dat kan ook..
    En op zondag ochtend wordt ik altijd wakker gebeld, nooit wakker gemaakt..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mijn moeder belt me altijd als ze me nodig heeft als ik boven op m'n kamer zit.


    -

    Ik word aangesproken op msn of ik kom eten, of ik de honden uit wil laten of ik iets anders wil doen:P
    Of mijn moeder smst me dat ze me kamer heeft uitgesmst:P best wel lachwekkend als je op je trein moet w88


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ben ik de enigste die níet word gebeld door familieleden in hetzelfde huis? =|


    ars moriendi

    Als ik op mijn kamer ben of in de badkamer en ik zie een spin, bel ik naar beneden en vraag ik mama om de spin te komen doden want ikzelf durf me niet te veroeren en ben doodsbang van die beesten!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik bel altijd naar huis als ik mijn sleutel vergeet en voor de deur sta, want ik hou niet van aanbellen. Dat doe ik bij mijn vriendinnen trouwens ook altijd. xD


    Alis volat propriis

    Ik word meestal gebeld dat het eten klaar staat :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik en mijn vader x]
    Terwijl we gewoon tegenover elkaar zaten(nerd)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 10:43 ]

    Ik. Toen ik mijn pa msn en mailen leerde =)


    ~ Jalexis takes over your world...

    Jalexis schreef:
    Ik. Toen ik mijn pa msn en mailen leerde =)

    haha, :'D
    ben ik blij dat mijn ouders geen msn hebben (A)