• Hooi Hooi,
    omdat ik verveeld ben op dit moment en in het leven niks anders te doen is als vervelen, was ik op hetzelfde idee als ZUK0 gekomen. Ik ga voor mensen een cover maken voor een story.

Als je een cover wilt, wil je dit lijstje dan even invullen:
    Verhaal: (graag ff linken)
    Waar gaat het verhaal over: (dan hoef ik hem namelijk niet helemaal te lezen, dus aub een klein uitlegje)
    Tekst op cover:
    Lettertype: (hoeft niet, ik kan er ook zelf 1 doen)
    Formaat: (vierkant, boekvorm, avatar vorm?)
    Wat op cover: (Wat voor foto, of wie of dergelijke)

Some epic crap to know: Ik maakt geen Justin Bieber, Jonas Brothers, Tokio Hotel covers meer. Omdat ik mij daar dood aan irriteer. Ik doe wel voetbal covers of twilight covers. En onbekende personen is ook altijd goed.

Ik ga nu even wat voorbeelden laten zien van dingen die ik op Photoshop in elkaar geflanst heb.
    Living Together - Norman Silver.
    NicoleB - Maybe Someone Can Change My Life
    Silvester - Suicide Season(zonder ondertitel, deze vond ik mooier)
    Silvester - Suicide Season (met ondertitel)
    Elphaba - Stilte voor de Storm
    CloseToMe - When Life Takes Over
    ZUK0 - Zuko and me
    Exercitus - The Distance of our bridal bed.
    Beezlebub - When the Guitar and Mic come together
    Caithlyn - Cyberpesten
    Randomnicity - Chasing Cars
    Shikari - Kittie Brainz
    crunch - bis der tod uns scheidet
    Vancha - die lange titel
    Perfume - Nous Faisons l'amour à Paris
    Conspiracy - When you say nothing at all
    Nadia4ever - A Double Life
    Pixieblack - Be a real elementwitch
    Merlinde - I hate him or not?
    Vuvuzela - Coaching is the game of love
    AvrilTomxmii - TH SA
    EstrellaVida - Who are you?

Wachtlijst: (graag niet meer dan 8 die wachten)
    - KIKITHATx
    - Hippiebusje
    - Lyrics
    - Lovedrugg
    - BreeTanner
    - Hell
    En andere mensen, maar doe ik lekker alles wat makkelijk is eerst ^^

[ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 12:03 ]

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Zou ik mijn foto nog mogen veranderen?
    Want ik wil een andere foto van mij gebruiken in de cover.
    Zou dat nog kunnen?

Verhaal: http://www.quizlet.nl/stories/20653/scorpius-malfidus-en-het-bloed-amulet/

Waar gaat het verhaal over:
    Een jonge vanmpier die met alle moeite zijn vampierbestaan geheim probeert te houden voor zijn vrienden. Speelt zich af op Zweinstein. De 2e generatie van Harry Potter zeg maar.
    Tekst op cover:
    Scorpius Malfidus en het Bloed Amulet
    Lettertype: maakt niet uit
    Wat op cover:
    Lief meisje met rode haren:
    http://www.flickr.com/photos/alexey05/2199695473/in/set-72157606594817363/
    Een dreigende schaduw
    En dit flesje
    http://ny-image0.etsy.com/il_fullxfull.132019776.jpg

[ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 14:23 ]

The Life Is Just Like Art.... You Can make It !

Ik ga nu beginnen ^^

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Bill's obsession
    Wanneer een dertienjarig meisje een meet en greet wint verwacht je toch niks? gewoon een fan, die een foto en handtekening wil. dat is ze ook, gewoon een fan die ook daadwerkelijk voor de foto en handtekening komt. Alles gaat goed totdat Bill haar een handtekening mag geven, hij voelt zich aangetrokken tot haar. tot een dertien jarig meisje, zoiets zou toch illegaal moeten zijn. Bill verzwijgt het lang maar bij elke meet en greet moet hij aan haar denken, zijn interesses lopen uit tot een obsessie

Bill's obsession.
    het liefste deze en deze foto. :Y)

Big girls cry when their hearts are breaking

verhaal http://www.quizlet.nl/stories/2062/im-your-obsession-robert-pattinson-16/
    Waar gaat het verhaal over: Over Marianne die in de film wereld terecht komt en verliefd raakt op Robert. En haar ouders zijn supersterren. En ze krijgt uiteindelijk verkering met Robert en er gebeurt allerlij drama.
    Tekst op cover: I'm your obsession (Robert pattinson) 16+
    Lettertype: Mag je zelf weten
    Formaat: vierkant
    Wat op cover: foto van Robert pattinson...maar je mag ook zelf iets bedenken met hollywood achtig iets :)

Love is the movement <3

good. Ik ga vanmiddag wel beginnen, ik heb geen photoshop over here :(

Ikvind je covers heel leuk ;p maar 'kmaak de mijne zelf ;D heb ik ook iets te doen hé ;p

Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

daarom ^^ doe ik ook altijd, dat is juist zo leuk, ben je niet verveeld (hoera)

Sorry however, mijn photoshop is dood, en ik ga vanmiddag wel even een nieuwe downloaden want ik kreeg hem gratis bij mijn tekenboard.

he san mis moet je er ook een voor Style qeeuns maken. Info is denk ik niet nodig he?

^^ nee hoor xD ik doe wel als ik mijn photoshop terug heb.

Ik ga nu mijn photoshop op mijn computere intstalleren. Daarna ga ik gauw verder, maar nu dus eerst maar huiswerk.

Ik maak de story nu aan dus een link kan ik je niet geven maarja
    Titel: Who Are You?
    Gaat over: bovennatuurlijke krachten een thriller, een meisje droomt over een jongen die zegt dat zij hem moet kennen, iedere dag droomt ze dezelfde droom. Na een week ziet ze hm in de spiegel... (de rest verklap ik niet gheghe)
    tekst: geen
    formaat: mag je zelf kiezen
    wat op de cover: iets beangstigents, geest demoon het mag vanalles zijn maar ht moet een beetje eng zijn zegmaar het liefst iets met een spiegel xD

[ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 17:35 ]

Mag ik de titel misschien ook veranderen in You're The Devil, want nu staat er jij de duivel. En ik denk dat je bedoeld dat er moet staan jij bent de duivel? of toch niet?

Verhaal: 2115 - Freedom! Forever!
    Waar gaat het verhaal over: Het verhaal speelt zich af in 2114-2115, de helft van de wereldbevolking is vernietigd door een virus en door een wereldoorlog. In deze oorlog is een groep mensen die het beste van hun laatste jaar op aarde proberen te maken. Onder die mensen zit ook Valerie, de leider van een kleine groep 'terroristen' die er alles aan wil doen om de waarheid voor de burgers naar voren te halen over de corrupte regering.
    Tekst op cover: titel: 2115 - Freedom! Forever!
    ondertitel: Because everyone deserves to know the truth
    Lettertype: kies jij maar iets ^^
    Formaat: boekvorm
    Wat op cover: Het liefst een foto van een rookwolk van een kernbom, zoals dit, met een paar ogen in de wolk.