• Hooi Hooi,
    omdat ik verveeld ben op dit moment en in het leven niks anders te doen is als vervelen, was ik op hetzelfde idee als ZUK0 gekomen. Ik ga voor mensen een cover maken voor een story.

Als je een cover wilt, wil je dit lijstje dan even invullen:
    Verhaal: (graag ff linken)
    Waar gaat het verhaal over: (dan hoef ik hem namelijk niet helemaal te lezen, dus aub een klein uitlegje)
    Tekst op cover:
    Lettertype: (hoeft niet, ik kan er ook zelf 1 doen)
    Formaat: (vierkant, boekvorm, avatar vorm?)
    Wat op cover: (Wat voor foto, of wie of dergelijke)

Some epic crap to know: Ik maakt geen Justin Bieber, Jonas Brothers, Tokio Hotel covers meer. Omdat ik mij daar dood aan irriteer. Ik doe wel voetbal covers of twilight covers. En onbekende personen is ook altijd goed.

Ik ga nu even wat voorbeelden laten zien van dingen die ik op Photoshop in elkaar geflanst heb.
    Living Together - Norman Silver.
    NicoleB - Maybe Someone Can Change My Life
    Silvester - Suicide Season(zonder ondertitel, deze vond ik mooier)
    Silvester - Suicide Season (met ondertitel)
    Elphaba - Stilte voor de Storm
    CloseToMe - When Life Takes Over
    ZUK0 - Zuko and me
    Exercitus - The Distance of our bridal bed.
    Beezlebub - When the Guitar and Mic come together
    Caithlyn - Cyberpesten
    Randomnicity - Chasing Cars
    Shikari - Kittie Brainz
    crunch - bis der tod uns scheidet
    Vancha - die lange titel
    Perfume - Nous Faisons l'amour à Paris
    Conspiracy - When you say nothing at all
    Nadia4ever - A Double Life
    Pixieblack - Be a real elementwitch
    Merlinde - I hate him or not?
    Vuvuzela - Coaching is the game of love
    AvrilTomxmii - TH SA
    EstrellaVida - Who are you?

Wachtlijst: (graag niet meer dan 8 die wachten)
    - KIKITHATx
    - Hippiebusje
    - Lyrics
    - Lovedrugg
    - BreeTanner
    - Hell
    En andere mensen, maar doe ik lekker alles wat makkelijk is eerst ^^

[ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 12:03 ]

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Caithlyn schreef:
    (...)
    klik
    je pc kan het als en virus zien maar dat is het niet:Y)

Daar heb je wel Utorrent voor nodig.

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Nice, dankjewel<33!

Scream for mercy!

Sanlena schreef:
    (...)

Daar heb je wel Utorrent voor nodig.

ja dat wel xD

*insert philosophical cringe expression here*

heey,
    Mijn verhaal:http://www.quizlet.nl/stories/17499/if-i-could-tell-you-in-drops-how-much-i-love-you-it-would-rain-all-day-especially-for-youtwilight/
    waar gaat het over: Tsja dit is mijn Twilight verhaal. Maar dat heb je al gelezen dus je weet waar het over gaat.
    lettertype: Kies zelf maar :P
    Wie moet er op: Edward, Jasper, bliksem & een plaatje van pleun. dit is de link van het plaatje:http://www.quizlet.nl/chapters/181743/am-i-a-vampire-now/

When words fail music speaks

^^ Ik begin later wel met andere dingen, ik heb nu eigenlijk even geen zin

Kan je voor mij één maken? Of heb je er al te veel? (:

Sure, maar dan moet je ff dat lijstje daar invullen, want ik weet niet voor welk verhaal je het wil hebbn ^^

Verhaal: When you say nothing at all. -Kyle Burns
    Waar gaat het verhaal over: Vijf jaar na de breuk tussen Kyle en Noa en nog steeds zit Kyle met het lege gevoel, alsof hij iets mist. Noa daarentegen heeft al vier jaar een vaste vriend Brandon Kaynes, een vijfentwintig jaar oude knaap. Kyle heeft al enkele meisjes gehad maar die `relaties´ hielden het nooit langer dan twee weken uit. Hij is blij dat hij, samen met zijn band, veel van huis weg zijn: Noa elke dag zien zou een hel zijn. Tot hij te horen krijgt dat Noa en Brandon op trouwen staan.
    Tekst op cover: Wel, de titel en voor de rest zie je maar :3
    Lettertype: Kies maar :')
    Wat op cover: Ik heb geen idee wat voor 'n foto, maar liefst geen foto waar beroemdheden opstaan.

Bedankt alvast ;3

[ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 10:11 ]

Dankje, ik zal er later aan beginnen (hoera)

Er staat btw al een cover bij, maar dat is één omdat ik het anders zo leeg vind dus maar een tijdelijke :3

Verhaal: Nous faisons l'amour à Paris
    Waar gaat het verhaal over: Catherine Elisabeth Lefèvre is een jonge vrouw van twintig jaar oud die een parfumerie begint in Parijs. Parijs is een keurige stad waar iedereen zich netjes aan de regels houd, maar dat verandert zodra Catherine in de stad verschijnt. Door de sterke geuren van haar parfum, gedraagt iedereen zich zoals die zich wilt gedragen. De burgemeester van Parijs zal haar verbannen uit de stad, tenzij hij zelf de parfum lekker vind ruiken? En dan is ook nog de zoon van de burgemeester verliefd op Catherine.
    Tekst op cover: Nous faisons l'amour à Paris
    Lettertype: Hmm, gewoon een sierlijk lettertype.
    Wat op cover: Hm, iets wat bij het verhaal past. Plaatjes zoals dit; klik of dit klik. Gewoon iets in de historische Franse tijd.

*~* Proud Luxury *~*

Kan ik mijn dingen nog aanpassen? (: Ik zou liever een andere story erbij zetten :3

Sure, doe maar, ik ben er nog niet mee begonnen

verhaal:
    http://www.quizlet.nl/stories/11600/a-double-live-jonas-brothers-nick-jonas/

waar gaat het over: het gaat over Nadine, een nederlands meisje die naar Amerika, L.A verhuist. ze komt op schiphol en jongen tegen en ze houden contact. later komen ze nog een meisje tegen, die door huiselijk geweld in coma ligt. daarna komen ze er8er dat de jongen eigenlijk nick Jonas is.
    tekst op cover: a double live
    lettertyp: see for yourself!
    wat op cover: van nick jonas en 2 meisjes rond 16,17 jaar de rest mag je zelf bekijken en natuurlijk de tekst.....

veel plezier ermee!

probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

Komt wel goed. Die van Caithlyn is klaar btw!