• Hooi Hooi,
    omdat ik verveeld ben op dit moment en in het leven niks anders te doen is als vervelen, was ik op hetzelfde idee als ZUK0 gekomen. Ik ga voor mensen een cover maken voor een story.

    Als je een cover wilt, wil je dit lijstje dan even invullen:
    Verhaal: (graag ff linken)
    Waar gaat het verhaal over: (dan hoef ik hem namelijk niet helemaal te lezen, dus aub een klein uitlegje)
    Tekst op cover:
    Lettertype: (hoeft niet, ik kan er ook zelf 1 doen)
    Formaat: (vierkant, boekvorm, avatar vorm?)
    Wat op cover: (Wat voor foto, of wie of dergelijke)

    Some epic crap to know: Ik maakt geen Justin Bieber, Jonas Brothers, Tokio Hotel covers meer. Omdat ik mij daar dood aan irriteer. Ik doe wel voetbal covers of twilight covers. En onbekende personen is ook altijd goed.

    Ik ga nu even wat voorbeelden laten zien van dingen die ik op Photoshop in elkaar geflanst heb.
    Living Together - Norman Silver.
    NicoleB - Maybe Someone Can Change My Life
    Silvester - Suicide Season(zonder ondertitel, deze vond ik mooier)
    Silvester - Suicide Season (met ondertitel)
    Elphaba - Stilte voor de Storm
    CloseToMe - When Life Takes Over
    ZUK0 - Zuko and me
    Exercitus - The Distance of our bridal bed.
    Beezlebub - When the Guitar and Mic come together
    Caithlyn - Cyberpesten
    Randomnicity - Chasing Cars
    Shikari - Kittie Brainz
    crunch - bis der tod uns scheidet
    Vancha - die lange titel
    Perfume - Nous Faisons l'amour à Paris
    Conspiracy - When you say nothing at all
    Nadia4ever - A Double Life
    Pixieblack - Be a real elementwitch
    Merlinde - I hate him or not?
    Vuvuzela - Coaching is the game of love
    AvrilTomxmii - TH SA
    EstrellaVida - Who are you?

    Wachtlijst: (graag niet meer dan 8 die wachten)
    - KIKITHATx
    - Hippiebusje
    - Lyrics
    - Lovedrugg
    - BreeTanner
    - Hell
    En andere mensen, maar doe ik lekker alles wat makkelijk is eerst ^^

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 12:03 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    dankje ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Verhaal: Miss , i'm sorry, but i'm on a mission.
    Waar gaat het verhaal over: Kimberly is een meisje dat geboren is voor het ongeluk. Ze verliest haar ouders als ze jong is, en moet bij haar oma wonen, in een oud huis in een bos. Op haar 18de verjaardag sterft haar oma en erft ze het huis. Kimberly besluit om er te blijven wonen, alleen. Maar ze komt steeds dezelfde jongen tegen , Damon. Meestal op de ongelukkigste momenten. Op een dag verzameld ze al haar moed en vraagt ze hem rechtuit wat zijn probleem is, en waarom hij haar steeds tegenkomt. Maar het enigste wat hijkan zeggen is :"Het spijt mij, juffrouw. Maar ik ben op een missie."
    Tekst op cover: Miss , i'm sorry, but i'm on a mission.
    Lettertype: kies zelf maar
    Wat op cover: Liefst deze foto's
    Damon
    Kimberly
    als je de foto's wilt samenbrengen op een mooie achtergrond van een bos ofzo.

    Verhaal:[url=http://www.quizlet.nl/stories/20764/bags-jdb[/url]De story.[/url]

    Waar gaat het verhaal over: Over een meisje dat haar relatie niet met Justin Bieber aankan en hem verlaat. Maar hij is kapot van haar vertrek en probeert alles om haar terug te vinden. Na 1 jaar gezocht te hebben komt hij erachter dat ze eigenlijk dood is.

    Tekst op cover: I'm going now, whit my bag in my hand.
    Lettertype: Niet te kriebelig, leesbaar.
    Wat op cover:
    Een meisje met een tas in haar hand, dat op het punt staat op te vertrekken. En misschien nog een foto van Justin.


    we've only said goodbye with words

    Die van Perfume is klaar ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    weer één klaar


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    nEEE !!!

    ik heb je cover perongeluk verwijderd :(

    kan je nieuwe sturen ???


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    weer 1 klaar, er kunnen nu nog genoeg aanmeldingen bij btw.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Met wat maak je zulke covers?


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    De tekst op de cover moet anders: If it doesn't kill you, it will make you stronger.

    Wat op de foto: Een meisje dat over de horizon kijkt, op het punt te vertrekken.

    Ik hoop dat dit optijd is anders doe je gewoon de oude, die is ook goed (:


    we've only said goodbye with words

    Het is nog optijd hoor ^^ komt goed

    Ik doe het met photoshop.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Haaaii :D
    Heb je nog plek over? Ik heb ook photoshop alleen ik kan zulke dingen gewoon niet, heb je tips voor me??
    ---
    Verhaal: Jus't don't do it Fernando Torres
    Waar gaat het verhaal over: Over Fernando Torres en zn beste vriend Steven Gerrard, Vrienden voor het leven, maar er dreigt verandering in te komen omdat ze over 1 ding in het leven niet precies hetzelfde denken.
    Tekst op cover: "Just don't do it Fernando Torres" dat zegmaar, en dan misschien ergens onderin; Met Steven Gerrard en Fernando Torres ofzo lol
    Lettertype: Doe maar wat leuks :D
    Wat op cover: Uhm een foto van Steven en Fernando ofzo? Als dat gaat? En Misschien, hoeft niet presé, het Liverpool FC logo, hoeft niet als t niet kan hoor!

    Ohja ik ga een weekend weg nu, ga zo weg, als je wilt dat ik zelf foto's geef dan krijg je die maandag ofzo, maar je mag ook zelf leuke doen
    Ik hoor het wel :D
    (flower)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 19:49 ]


    One of the hardest things in life is watching the person you love, love someone else...

    ze zijn echt vet mooi!
    Hoe doe je dat:X


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oefenen is denk ik het juiste woord. Anyweay, thanks.
    Qua tips, zou ik veel layers gebruiken. Dat is altijd makkelijk. Dan kun je verwijderen per layer en anders moet je alles opeens overnieuw doen.
    Ik kan opzich wel een keer tutorials maken, maar ik weet niet of er veel mensen baat bij hebben.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    je kan het echt goed!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 20:55 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Dankje, ik ga dit weekend de laatste 2 maken, en dan zie ik wel of er nog aanvragingen komen ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.