• Hooi Hooi,
    omdat ik verveeld ben op dit moment en in het leven niks anders te doen is als vervelen, was ik op hetzelfde idee als ZUK0 gekomen. Ik ga voor mensen een cover maken voor een story.

    Als je een cover wilt, wil je dit lijstje dan even invullen:
    Verhaal: (graag ff linken)
    Waar gaat het verhaal over: (dan hoef ik hem namelijk niet helemaal te lezen, dus aub een klein uitlegje)
    Tekst op cover:
    Lettertype: (hoeft niet, ik kan er ook zelf 1 doen)
    Formaat: (vierkant, boekvorm, avatar vorm?)
    Wat op cover: (Wat voor foto, of wie of dergelijke)

    Some epic crap to know: Ik maakt geen Justin Bieber, Jonas Brothers, Tokio Hotel covers meer. Omdat ik mij daar dood aan irriteer. Ik doe wel voetbal covers of twilight covers. En onbekende personen is ook altijd goed.

    Ik ga nu even wat voorbeelden laten zien van dingen die ik op Photoshop in elkaar geflanst heb.
    Living Together - Norman Silver.
    NicoleB - Maybe Someone Can Change My Life
    Silvester - Suicide Season(zonder ondertitel, deze vond ik mooier)
    Silvester - Suicide Season (met ondertitel)
    Elphaba - Stilte voor de Storm
    CloseToMe - When Life Takes Over
    ZUK0 - Zuko and me
    Exercitus - The Distance of our bridal bed.
    Beezlebub - When the Guitar and Mic come together
    Caithlyn - Cyberpesten
    Randomnicity - Chasing Cars
    Shikari - Kittie Brainz
    crunch - bis der tod uns scheidet
    Vancha - die lange titel
    Perfume - Nous Faisons l'amour à Paris
    Conspiracy - When you say nothing at all
    Nadia4ever - A Double Life
    Pixieblack - Be a real elementwitch
    Merlinde - I hate him or not?
    Vuvuzela - Coaching is the game of love
    AvrilTomxmii - TH SA
    EstrellaVida - Who are you?

    Wachtlijst: (graag niet meer dan 8 die wachten)
    - KIKITHATx
    - Hippiebusje
    - Lyrics
    - Lovedrugg
    - BreeTanner
    - Hell
    En andere mensen, maar doe ik lekker alles wat makkelijk is eerst ^^

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 12:03 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ehm, ik heb een verhaal, een verhaal.
    Een verhaal....
    Verhaal: Maybe someone can change my life (Best friends but in love)
    Waar gaat het verhaal over: Het gaat over Justin Bieber, en ik, en problemen, Victoria en Christian Beadles en de mr.vegter school, en Justin word daar beroemdzzz
    Tekst op cover: Maybe someone can change my life
    Lettertype: Maakt niet echt uit, als het maar leesbaar is, maar toch sierlijk is
    Wat op cover: Mensjes, een groepje van vier ofzo, van 12 tot 14 jaar ofzo


    'Never call a girl ugly, because they're beautiful in their own special way' - Justin Bieber

    Ik!

    Verhaal: Klik voor verhaal
    Waar gaat het verhaal over: Ze zat vast, vast in haar emoties. Het beste was om de complexe wereld om haar heen te laten verdwijnen. Ze was vastbesloten, iedereen moest het te weten zien te komen. Media waren de oplossing. De hele wereld zou haar daden kennen. Maar is zelfmoord wel een goede dekmantel?
    Tekst op cover: Suicide Season en met als ondertitel: Waarom beste vrienden beter niet verliefd kunnen worden
    Lettertype: Kies maar wat
    Wat op cover: Maakt niet echt uit, iets wat bij het onderwerp past


    I am an idiot, I move.

    NicoleB's cover is geplaatst. Ik weet dat hij een beetje slecht is. Maar ik kreeg dus niet bepaald inspiratie bij dat verhaal om een cover te maken. Ik heb er wat van gemaakt.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik weet niet of ik hem zal gebruiken, maar ik ben benieuwd.

    Titel: Stilte voor de Storm
    Waar het over gaat: Twee vriendinnen die grensbewakers zijn worden opgeslokt door de Storm en komen in het land van Koning Azura - een land met reuzen, dwergen, draken, nimfen en meer wezens uit de wereld van de fantasie - terecht waar ze moeten vechten tegen reuzen en de koning.
    Lettertype: Iets dat vervaagd of iets ruws of zo?
    Wat op de cover: Verzin maar iets :3

    [ bericht aangepast op 30 april 2010 - 17:49 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Verhaal:
    Click Here
    Waar gaat het verhaal over:
    Elina Smith, is het meisje waarmee op het eerste gezicht niks verkeerd lijkt. De waarheid is dat haar vader haar misbruikt en verkracht, terwijl haar moeder drugsverslaafd is. Het verhaal begint twee maanden na de overdosis van haar moeder, haar moeder is overleden waardoor de situatie er thuis niet beter op wordt.

    Dit alles veranderd in één weekend. Haar beste vriendin, Selena Gomez, haalt haar weg bij haar vader. Haar vriend, Nick Jonas, komt achter de waarheid. En ze gaat haar leven opnieuw beginnen aan de andere kant van Amerika, in L.A.
    Tekst op cover: When Life Takes Over.
    Met de ondertitel: How to let go of life & just live..
    Lettertype: Iets sierlijks
    Wat op cover: Of een hele dramatische foto, van een huilend meisje. Of een stel dat knuffelt ofzoiets..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Wieee ik :9~

    Verhaal: Zuko and me
    Waar gaat het verhaal over: Jij bent Amy. Je ontmoet een jongen Zuko. Bij het begin krijg je een hekel aan hem. Maar later krijg je toch gevoelens voor hem. Maar hij ook voor jou?.
    Tekst op cover: Zuko and me.
    Lettertype: Kies jij maar D:
    Wat op cover: Maakt niet uit, als het maar over Zuko gaat :9~

    Bedankt, ik ga nu beginnen aan die van Silvester. Je hoeft hem niet te gebruiken, eigenlijk maak ik ze omdat ik dan niet verveeld ben :D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    http://www.quizlet.nl/stories/1846/tcwhen-the-guitar-and-mic-come-together/

    Een storycover voor dit verhaal zou wel vet zijn. Normaal maak ik ze zelf, maar ik ben benieuwd naar hoe een ander het voor me zou doen. ;3


    Scream for mercy!

    Bedankt. :D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    welk programma heb jij?
    enmoet je daarvoor betalen?

    en ik heb geen ding voor je dat mag doen, want ik heb er eigenlijk al een voor iedere, van waar ik het nodig vindt om er een te hebben :3

    Duo schreef:
    welk programma heb jij?
    enmoet je daarvoor betalen?

    en ik heb geen ding voor je dat mag doen, want ik heb er eigenlijk al een voor iedere, van waar ik het nodig vindt om er een te hebben :3


    Maakt niet uit. Ik heb genoeg te doen.

    Ik gebruik Adobe Photoshop CS4, daar moet je voor betalen, maar niet als je het gaat downloaden of course... (stiekem deed ik dat ook)
    Als je niet wilt downloaden of niet wilt betalen, dan zou ik gaan voor een gratis programma: GIMP of Paintshop Pro.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ben klaar met de cover van Silvester.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Als je wil mag je er wel een voor mij maken.
    Verhaal:The distance of our bridal bed

    Hij gaat over Aine, de ik persoon. Ze is verliefd op Lua maar haar ouders willen haar niet laten trouwen. Er gebeurd nog meer dingen die hun trouwerij bemoeilijken(maar ik weet nog niet wat). Uiteindelijk trouwens ze maar dan moet Lua het leger in en zijn ze weer gescheiden. Gaat er eigenlijk over dat ze steeds niet samen kunnen zijn.

    Tekst:
    The distance of our bridal bed
    Await for me to be dead
    Dust of the galaxies take my hand
    Lead me to my beloved's land

    Lettertype: Zo iets als Freestyle Script of iets dergelijks.

    Wat op de foto:
    http://images1.fanpop.com/images/photos/1700000/Favole-victoria-frances-1769124-400-285.jpg


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kittie Brainz!

    het gaat over Steff,die bij een groep vrienden woont en een van haar vrienden heeft contact opgenomen met Oliver Sykes.Steff kan goed tekenen en Oliver wil Steff ontmoeten & een van haar ontwerpen gebruiken.

    Text:
    Kittie Brainz!
    Dead Is A Promise
    And You're Life Is A Fucking Lie

    Lettertype: maakt niet uit,alleen 'Dead Is A Promise
    And You're Life Is A Fucking' in een andere soort texttype dan 'kittie brainz!' en dan 'Lie' in hoofdletters en in het rood ofzo..

    Wat op de foto: maakt niet uit,wat er een beetje bij past..


    Imperfection Is Beautiful

    Verhaal:cyberpesten
    Waar gaat het verhaal over:Kirsten is 12 jaar en wordt via internet en haar mobiel erg gepest. Waarom? Ze heeft geen idee. Ze durft het aan niemand te vertellen. Mensen raken het vertrouwen in haar kwijt. Ze loopt weg, ze ontmoet een jongen waarmee ze veel gaat meemaken.
    Tekst op cover: cyberspace is dangourspace
    Lettertype: zelf weten
    Wat op cover: het liefst een anime meisje, voor de rest mag je zelf weten


    *insert philosophical cringe expression here*