• Kerol, ik word al de helle dag door iedereen aangekeken o.O
    het is gewoon eng, jha kijk eerst snapte ik het wel, want ik zat doorweekt op de fiets *Examenstund*
    maar toen ik weer droog was, en weer alles goed was enzo, en ik er weer 'normaal' uitzag. en door de stad liep met mijn vriendin toen werdt ik de helletijd nagekeken, en ik maar afvragen wat er was. en 2 van die kerols volgende ons de helle tijd en gingen allemaal dingen roepen.
    en toen werdt ik boos en ging ik gillen dat ze moesten oprotten, en toen ging ik kwaad op een bankje staan springen en roepen dat mensen me niet zo moesten aankijken. oke ja toen begreep ik wel even dat mensne me aankeken, maar dat moeten ze gewoon niet doen want daar kan ik niet tegen., ;x

    Wie word er nog meer altijd aangestaard op straat, terwijl je niks doet., [a]

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 21:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Grr ik haaat dat ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik, maar dat is waarschijnlijk omdat ik 'anders' ben dan de doorsee mensen.


    your eyes are like stars in the night.

    Als je ook zo raar spreekt als dat je kan schrijven kan ik het me enigzins voorstellen


    Queen of Hell is my name

    Nee, niet echt. Nooit eigenlijk. Ik heb best een doorsnee stijl van buiten.


    Alis volat propriis

    Poseidon schreef:
    Ik, maar dat is waarschijnlijk omdat ik 'anders' ben dan de doorsee mensen.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Poseidon schreef:
    Ik, maar dat is waarschijnlijk omdat ik 'anders' ben dan de doorsee mensen.

    ja oke, dat roepen ze ook van mij, maar waneer ben je nou anders, en wat is normaal? o.O
    en dan vind ik nog niet dat ze het recht hebben me aan te gapen alsof ik een dier in de dierentuin ben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik werd vandaag in het stad ongelooflijk aangestaard, befloten, en aangesproken door vreemden O.o

    ok, doe nooit meer mee aan een weddenschap, wanneer de verliezer een korte rok met hoge pumps moet aandoen. Nevernooit meer (:

    Ik, maar vind je 't gek met m'n halve hippiekleding voor de laatste lesdag x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja ik, vooral als ik in mn gele broek loop, ze kunnen zelf nix beters in de kast vinden en ze apen die paspoppen in de winle na! C,c


    'Hard Times, Nice Live'

    Ik maar ik geniet ervan :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar zo kijk ik altijd ):