• Bonjour
    Ik was gisteren dus iets aan het doen bij een muurtje. En ik keek niet uit, waardoor ik met mijn pink tegen dat muurtje knalde. Dat doet best pijn.
    Maar gisterenavond hadden we dan nog zumba en daarna begon mijn pink opeens echt super veel pijn te doen, wij meteen denken dat hij gebroken was. Dus mijn mama en ik om 10 uur nog naar de spoed, waar bleek dat mijn pink gekneust was. Telling ya, dat doet verschrikkelijk veel pijn.
    Maar goed, ik kwam vanmorgen bij mijn beste vriendin aan en ze was bij haar oma. Mijn beste vriendin had het tegen haar oma gezegd en toen haar oma vroeg wat ik dan gedaan had, zei ik dat ik mijn pink tegen een muur had geslagen. Ze zei heel droog: 'Dat noem ik toch echt wel lomp zijn.'
    Lol, dat doet pijn hoor, oma! :3

    Nog mensen die zo lomp zijn?
    +Serieus, als iedereen in het ziekenhuis die nachtdienst heeft zo goed gezind is als mijn verpleger gisteren, dan wordt het ziekenhuis één fijne plaats -niet sarcastisch-

    Hahaha, arme Annelies! (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OH IK ;D Ik ben vandaag een stuk of drie keer tegen iemand of iets opgelopen :'D


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    xD ik doe dat niet zo snel. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb een keer keihard in de bioscoop 'Ba' gezegd. En ik had het zelf niet eens door 8D


    SLOAN.

    Ik ging op de loopband bij fitnis, en ik viel er bijna af, want ik ging 20km/uur rennen.(krul)
    En 3 jongens keken mij en een vriendin met open mond aan.:9~

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 18:18 ]


    Smiling but close to tears.

    uhm
    ik ben binnen 2 jaar
    al 4 keer op de ehbo belandxD
    lomp zeg je dan??


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    uhm
    ik ben binnen 2 jaar
    al 4 keer op de ehbo belandxD
    lomp zeg je dan??

    Ik heb in 1 jaar tijd 2 keer mijn rechtervoet gebroken :')

    Ik ben lomp soms, maar m'n lijf vangt de meeste klappen wel goed op.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga lomp doen als ik me opgelaten voel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik doe niet lomp, ik bén lomp

    Mijn rechterheup ziet rood met paars. Door 3x erop te vallen. al was het niet echt lomp zijn.. Maar lompe dingen gebeuren bij mij ook, en dan zie ik ook blauw :P

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 19:13 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Tegen een muur lopen, dat is ook lomp zijn ;S


    Let us die young or let us live forever.

    Ik ben ongelooflijk lomp, ik loop 3 keer tegen dezelfde deur, waarvan ik denk dat ze open is, zonder te beseffen dat ze misschien wel dicht is (:
    -het is geen glazen deur fzo-

    of ik kijk naar een losliggende steen, zeg tegen iemand 'Kijk uit, die steen ligt los' en dan val ik er zélf over (:

    Leuke oma ('x


    There has to be good, so that evil can kick its ass