• Hahaha, omg. Vandaag was echt zo leuk, ghehe. Examenstunt 2010!
    Als eerst was ik veel te laat weggaan van huis. Om 8.15 gaat de laatste bel en moet je in de klas zijn. Ik ging om 8.05 weg, en ik doe er ongeveer 7 minuten over, hooguit 5. Dus ik stressen.(krul) Dus ik kom aan bij de hekken van school: overal hangen slingers. Ik dacht al: ah oh. Op het schoolplein staan twee opblaas dingen, van die luchtkastelen maar dan in een vorm dat het een soort hindernis is.
    Kom ik binnen: nog meer slingers, overal tape over kluisjes.. En ook over de mijne. Mijn hele kluis was dichtgetaped! Dus ik met mijn sleutel en handen het eraf halen. Ik dacht kuuut, zo kom ik te laat en ik heb geen zin in corvee. Uiteindelijk kwam ik toch op tijd.(krul)
    Toen hadden we pauze, en opeens zagen we allemaal 'dieren' rondlopen. Dit waren leerlingen in kostumen, adoh. We wilden naar Frans gaan, maar ze zei tegen ons: 'Ga maar naar huis.' En toen werd ze meegenomen door een paar 6e klassers.
    Wij dachten: we willen wel meemaken wat er gebeurt. Dus we lopen door de school, en examen studenten liepen met walkietalkies door de school, of met een leraar die ze ergens heen brachten. Opeens horen we dit muziekjes uit alle speakers komen. Dit hoorden we gister ook al, waarna we affiches kregen met daarop: 'Komt dat zien! Spektakel!' Het was aan de ene kant best eng, haha.
    Dus we hoorden dat we naar de beamer schermen moesten kijken in klassen, dus dat deden we. Was het een filmpje waar docenten midden in de nacht uit hun bed werden gehaald. Dit omdat ze een paar dagen ervoor hadden gevraagd waarmee ze die docenten midden in de nacht wakker konden maken, HAHA. Het was echt grappig, die slaperige gezichten en één docent had een pokémon dekbed(krul)
    Daarna gingen we naar buiten, en daar stonden alle docenten bij elkaar. Er was een commandant uit het leger, en hij beval ze jumping jacks te doen, op te drukken, etc. Ik heb het gefilmd, het was echt hilarisch. Ook zo'n hele dikke docent stond daar te puffen en te hijgen, echt te erg. Niemand mag haar trouwens.(krul) Toen nadat dat klaar was, kwamen de examen studenten met super sokers, en spoten alle docenten helemaal nat, HAHA. Het was echt onwijs grappig.(krul)
    Toen gingen de docenten met groepjes naar verschillende actviteiten: door die hindernis van de luchtkasteel, skilat lopen, een quiz in de aula ("Hoeveel wc's zijn er op school?" ) En nog wat meer. Er was een hele dj gekomen, een snackcar met patat en ijs, haha. Toen gingen we naar huis, ik moest mijn stage doen. Toen we weggingen, werd ook iedereen natgespoten. Ik midden in mijn gezicht: haar nat, broek nat, vest nat, schoenen nat... Het was wel echt hilarisch, hahaha. Kwam ik daar zo aan op mijn stage.:Y)
    Man, wat een dag. Wel echt super leuk!
    Omy, wat een lang topic.(krul)
    Oooooja. Ze hadden ook een rij kluisjes weggenomen, en ergens in de gymzaal gezet. (': Mijn vriendin kon haar boeken nergens laten, ahahaha.

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:45 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha geniaal (:

    Omg, jij hebt echt geluk!
    Bij ons heet dat 'kolderdag' ofzoiets..
    Maar ze gingen bij ons alleen de docenten opmaken, waterballonen gooien naar kinderen op de fiets die uitwaren (gelukkig vertelde mijn ex-vriend dat, anders was ik echt zeiknat geweest), en verder was er ook een dj enzo in de pauze(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Omg, jij hebt echt geluk!
    Bij ons heet dat 'kolderdag' ofzoiets..
    Maar ze gingen bij ons alleen de docenten opmaken, waterballonen gooien naar kinderen op de fiets die uitwaren (gelukkig vertelde mijn ex-vriend dat, anders was ik echt zeiknat geweest), en verder was er ook een dj enzo in de pauze(cat)

    Haha, nouja tenminste iets. Vorig jaar hadden ze niks gedaan, echt saai.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    bij ons noemen ze het LSD en deze stunt hadden wij vorig jaar. Ddat van de leraaren uit bed halen. echt supergrappig!! xD


    When words fail music speaks

    hahahahaa omg geniaal xd wij hebben donderdag examenstuntt . ;x


    -

    Oh, mijn god. Dat is gewoon geniaal. Dat moeten ze bij ons doen. Bij ons 'gaan' ze het donderdagdoen. Maar ik hoorde van iemand dat ze ons wouden verassen, en iedereen morgen naar buiten te laten gaan, en ons onderspuiten met schuimkannonen. Oh, ik kan niet wachten om jouw idee volgend jaar te voorstellen 8D


    SLOAN.

    Wij hadden vandaag ook examenstunt! :3
    Was ook echt geniaal.


    hoi, jij bent leuk.

    Geniaal!
    En die leraar met die pokémon dekbed is koel :9~ Ik ga zijn dekbed stelen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    geniaal gewoon!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Haha dat klinkt echt heel leuk :3

    Ik heb dat donderdag, maar dan ben ik vrij dus ik zal het niet meemaken ):


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Marihuana schreef:
    Geniaal!
    En die leraar met die pokémon dekbed is koel :9~ Ik ga zijn dekbed stelen.

    Hahaha, ja I know. Die gozer is echt de leukste docent van de school.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hoezo geniaal xD Dat is echt meer dan geniaal! dat is briljant! xD Bij ons is het allemaal veel kleiner, rustiger :(


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Volgens mij hebben wij 'm morgen óf na de examens pas. Geen flauw idee, eigenlijk..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Haha, zalig! (:


    Never run out of reasons to smile...

    OMG, echt goede ideeen!! Wij hebben iedereen wijsgemaakt dat er bij ons ook een examentstunt vandaag was. Dus iedereen was helemaal voorbereid, fietsen berschremt (een aantal jaar geleden hadden ze alle banden lek gestoken, dat was wel minder) Maar goed.. maar vandaag was het helemaal geen examenstunt, maar op een andere datum (geheim(krul)) ik ben echt super benieuwd hoe dat gaat uitpakken, want dit is het eerste jaar dat vmbo ook gewoon mee doet aan de examenstunt!!


    The grass is not always greener on the other side