• Vandaag ben ik begonnen met een start-to-run en wil ik gezonder gaan leven! :Y) Vandaag dus eerste keer gelopen. Ik heb een zevenwekenplanning. 8D En en en ja fietsen doe ik sowieso al regelmatig en nu het beter weer gaat worden nóg meer! :D
    Ik ben best trots op mezelf! Nu nog volhouden! 8D Naja, het lopen is 4 keer per week dus dat moet echt wel lukken, ik heb toch niets anders te doen want naar school ga ik niet meer.

    Wie gaat er ook de gezonde kant uit? ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik.
    Ik ging vorige week woensdag fitnissen.
    En deze woensdag weer.
    En als ik dat niet vol hou ga ik gewoon joggen.:9~


    Smiling but close to tears.

    Ik niet :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik probeer minder te vreten :x Haha, nu kijken of dat lukt.


    Your make-up is terrible

    Op een of andere manier kan ik me daar niet aan houden, ik ben echt een faal-persoon in dat soort dingen. Maar veel succes (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik,ik drink geen cola meer,alleen maar water en aci-tea.Ik fiets elke dag en ik judo 1 keer in de week. En dit alles heb ik besloten de laatse weken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Poseidon schreef:
    Op een of andere manier kan ik me daar niet aan houden, ik ben echt een faal-persoon in dat soort dingen. Maar veel succes (:

    Ja, volhouden is nu niet bepaald op mijn sterkste punt maar ik wil, dus probeer ik toch wel door te zetten. Niet dat ik uitgezet ben of zo want ze vinden me al zo fijn, maar gewoon omdat ik gezonder wil gaan leven! ^^
    En dank je! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn moeder zegt de laatste tijd wat te vaak tegen me dat ik dikker word dus ik probeer minder te snoepen. Het lukt me nog steeds niet (nerd)


    -

    Ik niet ;D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeddyMurder schreef:
    Ik probeer minder te vreten :x Haha, nu kijken of dat lukt.


    Happiness hit her like a train on a track

    TeddyMurder schreef:
    Ik probeer minder te vreten :x Haha, nu kijken of dat lukt.
    same here :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Poseidon schreef:
    Op een of andere manier kan ik me daar niet aan houden, ik ben echt een faal-persoon in dat soort dingen. Maar veel succes (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik eet nu al minder. Maar het sporten lukt me niet :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik niet :X
    Ik wil gaan joggen ma kheb geen zin, en ja we hebbe nu ook een puppy dus ja, en later dan ga ik wandelinge make me de hond =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik probéér te gaan hardlopen maar dat komt er vaak niet van en ik probéér minder te snoepen maar dat wil ook niet echt lukken. :') Maar ik beweeg wel genoeg.
    Ik eet nu wel een wortel (ben ik al 20 minuten mee bezig, niet te vreten) :Y) Goed bezuggg. x)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik soort van. Ik eet nu iedere dag twee stuks fruit (zeg maar 6 stuks of meer want ben dol op fruit xD) en probeer genoeg water te drinken. Ik fiets altijd al iedere dag 14 kilometer voor school. En ik wou beginnen met joggen en hield het in totaal 3 dagen vol xD ben er te lui voor aangelegd


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain