• voor bio doen we een project. we zijn met de klas naar een landgoed geweest en hebben daar bomen gemeten, bloemen en vogelgedrag gebestudeerd, en vogelgeluiden herkent (I know weird). nu moeten we daar een groot verslag van maken. bínnen 1 week! ik ben het blaadje waar op staat wat je moet doen kwijtgeraakt. nu gebruik ik de blaadjes van mijn vriendinnen. deze week werden de biolessen gebruikt voor het project. maar we hebben maar 2 uur bio in 1 week. en ik moest woensdag naar het ziekenhuis voor een scan. ik ben echt hardstikke zenuwachtig voor de uitslag. ik moet misschien anders elke week terugkomen naar het ziekenhuis voor een nierdialyse. dit weekend was ik ook niet thuis en kon ik ook geen hw maken. nou moeten we het maandag inleveren en ik heb 3 van de 4 dingen af. 2 dingen heb ik helemaal gemaakt in die twee uur die we die week hadden en die 3e heb ik in de 2 uur gemaakt voordat ik dit weekend wegging. ik zit echt ontzettend in de stress nu, ik moet het morgen inleveren, mijn vriendinnen hebben de blaadjes niet waarop staat wat we moeten doen en ik kan ze niet bereiken. mijn mascara hangt aan me kin omdat ik echt teveel stress heb en ik net even in janken uitbarste. en no way dat die leraar genoegen neemt met: 'ik had geen tijd.' wat moet ik nu doen?


    sorry moest ik ff kwijt.

    edit:

    blijkt dat niemand in de klas het helemaal af had behalve het nerdje. we mogen het over 2 dagen inleveren.

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 16:38 ]


    Who needs love when there is chocolate

    Als je nou eens die redenen opnoemt waarom je het niet morgen kunt inleveren en dan om één dag uitstel vraagt plus zo'n nieuw papier? Dan kun je die middag/avond je andere deel afmaken en dat dinsdag aan hem geven?

    Good luck ×


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je lijkt mij wel, ik zit ook altijd zo in de stress over huiswerk en projecten. Wat ik dan doe: no matter. En gewoon blijven doorgaan. Je kan ook om een dag uitstel vragen en de reden uitleggen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.