• Godverdomme, ik wordt helemaal gek.

    Gisteren, toen mijn vader me van werk kwam ophalen, zei ik zo kei vrolijk; 'morgen wordt 25 graden. Hij zo fucking droog; 'Wat dan nog?' Ik grijnze; 'Ik ga morgen naar buiten' hij; 'mocht je willen,' Ik zo; 'Waaroom?' hij; 'Omdat ik het zo wil, en daarbij jij gaat morge strijke' Ik zo; 'oke, dan ga ik daarna,' hij; 'nee,' ik; 'mijn zusje mag zeker wel,' Hij zo; 'Ja, ze mag ook,'ik; 'Waarom ik dan niet?' hij; 'Omdat jij anders bent, jij mag niet, klaar.' Oke, ik had zoiets van; screw you. Ik dacht dat hij wel zou bijdraaien, maar vannochtnd werd hij ineens boos toen ik het vroeg. En nu heeft hij mijn nichtje ook hierheen gebracht, en moet ik op mijn nichtje en zusje passen. Godverdomme. Klooootzaak, ik verveeel me nu serieus kapooott. Ik begon gisterennacht rond een uur of 0.01 met strijke en was half 2 klaar. En mag ik nu nog niet. Ik verveeeel me kapot, en kom het huis niet uit.

    Iemand verveling tips?


    we were always meant to say goodbye.

    Dat vind ik echt gemeen van hem o.o
    Ga met hen naar de speeltuin, en sneak dan weg? Of vraag of je naar de winkel kunt ofzo?
    Of je blijft binnen, en gaat lekker op Q. rondhangen en doelloze spelletjes doen, muziek downloaden, chatten? hihi.
    Succes met je anti-verveling :3

    Gewoon toch naar buiten gaan ? o.o


    None but ourselves can free our minds.

    UNCOMMON schreef:
    Dat vind ik echt gemeen van hem o.o
    Ga met hen naar de speeltuin, en sneak dan weg? Of vraag of je naar de winkel kunt ofzo?
    Of je blijft binnen, en gaat lekker op Q. rondhangen en doelloze spelletjes doen, muziek downloaden, chatten? hihi.
    Succes met je anti-verveling :3


    ahah, bedankt ;3


    we were always meant to say goodbye.

    Imperfect schreef:
    Gewoon toch naar buiten gaan ? o.o


    Gaat niet, die klootzak is zelf weg gegaan, en ik kan die 2 sukkels niet alleen laten. Ze steken het huis nog in fik.


    we were always meant to say goodbye.

    Imperfect schreef:
    Gewoon toch naar buiten gaan ? o.o
    Inderdaad. Ik zou zeggen: Pap, ik ben buiten totdat je me een goede reden kan geven waarom ik niet naar buiten mag. Adios.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)Inderdaad. Ik zou zeggen: Pap, ik ben buiten totdat je me een goede reden kan geven waarom ik niet naar buiten mag. Adios.

    Opgelost! ;D


    Beeeeeeeesje :-)

    Omg zo erg :o


    -

    Bel een vriendin en vraag of ze naar je huis komt, gaan jullie samen in de tuin zonnen ofzo. Misschien wel een beetje saai..
    Ik vind het trouwens wel een naaistreek van je vader.


    it's so empty living behind these castle walls

    echt gemeen, en het slaat nergens op

    UNCOMMON schreef:
    Dat vind ik echt gemeen van hem o.o
    Ga met hen naar de speeltuin, en sneak dan weg? Of vraag of je naar de winkel kunt ofzo?
    Of je blijft binnen, en gaat lekker op Q. rondhangen en doelloze spelletjes doen, muziek downloaden, chatten? hihi.
    Succes met je anti-verveling :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat klote voor je. Slaat helemaal nergens op. Ga eens met je mama praten?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zaitsev schreef:
    (...)Inderdaad. Ik zou zeggen: Pap, ik ben buiten totdat je me een goede reden kan geven waarom ik niet naar buiten mag. Adios.


    haha, als ik zoiets zeg maakt hij mij helemaal af. x']. En trouwens, nadat hij mijn nichtje bracht was het dit; 'Veel plezier he, ik ben weg, dóei,'en toen was hij weg-.-"


    we were always meant to say goodbye.

    nerveus schreef:
    Wat klote voor je. Slaat helemaal nergens op. Ga eens met je mama praten?


    mijn moeder is er niet, ze was 'sochtends vroeg weg. Iets te doen met family ofzo ><


    we were always meant to say goodbye.

    Wat voor een klootzak is dát?
    Je zusje zou wel buiten mogen maar jij niet, dat slaat helemaal nergens op.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson