• wat ik nu ga zeggen is mss oud nieuws, maar ik moet het toch nog even kwijt:
    ik vind dat Lady Gaga met haar Telephone video de grens van exentriek naar ranzig heeft overschreden..oke het liedje is op zich best cool maar de clip slaat nergens op...what the hell does it have to do with a telephone??

    leuk filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=XvOucvTpKrE&translated=1

    Ik deel mijn mening met de jouwe. Ik heb haar altijd al een té vreemd typetje gevonden!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dit heeft niks meer te maken met "over de top", "extravagant" of "exentriek", of wat dan ook.
    Dit is gewoon zoveel mogelijk seks en bloot in een videoclip laten zien.


    ars moriendi

    Volgens mij doet ze dat alleen maar om spot te drijven met het gerucht dat het een halve man zou zijn. Je hoort daarna ook 'I knew she didn't have a penis.'


    Save me with your love tonight.

    ja echt lame xD
    want in het begin neemt ze die telefoon op en zingt ze

    have got no service
    in the club, you see, see…


    Wtf ze is niet eens in een Club ze is in de gevangenis xD
    Dikke fail :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Utopia schreef:
    Volgens mij doet ze dat alleen maar om spot te drijven met het gerucht dat het een halve man zou zijn. Je hoort daarna ook 'I knew she didn't have a penis.'

    Dat denk ik ook :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lady Gaga is gwn Raar. En ja da liedje vind k ook wel op het randje van ranzig x

    Ik vind het liedje en de clip helemaal nergens op slaan! Bovendien heb ik nooit gevonden dat ze er leuk bij liep in haar kledingstijl. Smaken verschillen...


    I'm not your princess

    Utopia schreef:
    Volgens mij doet ze dat alleen maar om spot te drijven met het gerucht dat het een halve man zou zijn. Je hoort daarna ook 'I knew she didn't have a penis.'

    Inderdaad, maar toch..zoiets doe je toch niet ;x


    -

    Ik vind het ranzig. Ik hoef geen naakte Lady Gaga te zien in een van haar verpeste clips.

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 11:58 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Utopia schreef:
    Volgens mij doet ze dat alleen maar om spot te drijven met het gerucht dat het een halve man zou zijn. Je hoort daarna ook 'I knew she didn't have a penis.'

    Indeed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Andalasia schreef:
    Ik deel mijn mening met de jouwe. Ik heb haar altijd al een té vreemd typetje gevonden!


    Just a simple "I love you" (:

    Laat dr toch. Alleen zo krijgt ze de meeste aandacht, youknow?

    Ik vind de clip wel leuk, maar als jij hem dan zo stom vind waarom kijk je er dan naar ? :}


    None but ourselves can free our minds.

    LiseuhX schreef:
    Lady Gaga is gwn Raar. En ja da liedje vind k ook wel op het randje van ranzig x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Utopia schreef:
    Volgens mij doet ze dat alleen maar om spot te drijven met het gerucht dat het een halve man zou zijn. Je hoort daarna ook 'I knew she didn't have a penis.'


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.