• Mijn haar zwart zal verven. Ik heb het eerder zwart gehad en daardoor kwamen mijn huidkleur en oogkleur heel mooi uit.
    Zo is het nu.
    Maar dus nu twijfel ik.
    Ik ga het hoogstwaarschijnlijk wel doen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Als het eerst ook al leuk stond, zou ik het nu ook doen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk niet dat het je leuk zal staan, maar het is jou keuze ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    L0VEDRUNK schreef:
    Als het eerst ook al leuk stond, zou ik het nu ook doen!

    L0VEDRUNK schreef:
    Als het eerst ook al leuk stond, zou ik het nu ook doen!


    .

    Denk er wel aan dat het niet echt bij de zomer past he. Ik zou eerder juist een lichtere kleur nemen ofzo.

    Maargoed, het is jou keuze (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    Denk er wel aan dat het niet echt bij de zomer past he. Ik zou eerder juist een lichtere kleur nemen ofzo.

    Maargoed, het is jou keuze (:


    Ja dat vond ik dus ook al. En daarbij komt dat het moeilijk weer weggaat. Maar aan de andere kant is het ook juist leuk om te doen. Omdat het niet bij de zomer past. Ik val graag op. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik weet het niet echt, ik zou voorlopig eerst even aan een zomers kleurtje denken. Maar als jij vond dat je het eerst mooi vond dan lijkt het me alsnog leuk om het te doen.


    your eyes are like stars in the night.

    Jij bent die middelste?

    Persoonlijk dénk ik dat het er een beetje asociaal uit zal gaan zien, dat pikzwarte. Maar ik weet het niet zeker :']
    Je kan ook een soort van donkerbruin/roodachtig nemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je weet dat je het toch ga doen, waarom maak je er dan een topic over?? (baby)


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    Als je weet dat je het toch ga doen, waarom maak je er dan een topic over?? (baby)


    Omdat ik het nog niet zeker wist.

    Anyways, ik hoop dat het er een beetje fatsoenlijk uitziet, want ik heb het zelf gedaan. [/kijkt naar haar handen en armen] Duidelijk te zien.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    L0VEDRUNK schreef:
    Als het eerst ook al leuk stond, zou ik het nu ook doen!


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Lagoon schreef:
    Denk er wel aan dat het niet echt bij de zomer past he. Ik zou eerder juist een lichtere kleur nemen ofzo.

    Maargoed, het is jou keuze (:

    Indeed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lagoon schreef:
    Denk er wel aan dat het niet echt bij de zomer past he. Ik zou eerder juist een lichtere kleur nemen ofzo.

    Maargoed, het is jou keuze (:


    Eigenlijk klopt het wel, ik heb dik donkerbruin haar, dat van veraf op zwart lijkt. Op hete dagen brandt het echt erg.

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 18:37 ]


    we've only said goodbye with words

    Lagoon schreef:
    Denk er wel aan dat het niet echt bij de zomer past he. Ik zou eerder juist een lichtere kleur nemen ofzo.

    Maargoed, het is jou keuze (:

    Maar goed dat het niet altijd zomer blijft. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.