• Ik fietste gewoon doodnormaal met mijn vriendin Eefje op het fietspad, netjes naast elkaar gewoon rustig.
    We deden iedergeval niets fout.
    Komt er opeens zo'n persoon op een brommer, en hij slingert helemaal en hij 'schaaft' langs mij. En opeens schreeuwt ie: 'Vuile kanker hoer! Kom hier dan!' Helemaal pissig. Gosh, het was gewoon zijn schuld? Volgens mij was ie gewoon dronken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Poseidon schreef:
    Zijn schuld, ik haat dat soort aso's.

    Ik zeg eerst eerlijk dat ik een hekel heb aan mensen die naast elkaar blijven fietsen terwijl ze ook even achter elkaar kunnen fietsen als er iemand langskomt. maar hoe die vent reageert is wel een beetje heftig...


    "Let them eat cake!"

    Een typisch voorbeeld van mongool die nooit is opgevoed.. Dat ze even een school maken voor dat soort figuren waarop ze normaal leren doen..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ascendancy schreef:
    Ik had zo hard tegen hem staan schelden dan. Ik kan niet tegen dat soort mensen.

    Ik kan er ook niet tegen.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    xCOLDPLAY schreef:
    zoiets had ik ook een keer, ik fietste zo doodnormaal komt er opeens zo'n klas scholieren en die met z'n 3 allemaal naast elkaar fietsten en toen moest ik er langs en toen ging er een naast 3 andere fietsen oppeens en toen knalde ik half tegen hem aan en toen riep hij zo keihard : TIEVES HOER.
    en wou ik hem echt voor ze bek slaan wand ik kon er al amper langs en dan moet hij maar lekker aan de kant gaan hoor.(cat)

    Dat doet me denken aan iets wat gisteren gebeurde, haha.
    Wij hebben zo'n lang fietspad weggetje om uit het hek te rijden van school. Nog voor het hek stonden allemaal kinderen (1eklassers) die het hartstikke naar hun zin hadden, maar onwijs in de weg stonden. Er was echt halve meter ruimte, met aan de ene kant die kutkoters en aan de andere kant rijen fietsen. Great. Dus ik kom zo aan fietsen, stap van mijn fiets en zeg: 'Willen jullie alsjeblieft aan de kant gaan? Dat is wel zo sociaal.'
    Al die wijven kijken me aan alsof ik gestoord ben. 'Eh, nee?' Zegt zo'n kreng.
    Ik keek 'r gewoon aan totdat zij haar ogen neersloeg en ze opzij gingen. 'Jullie zijn nooit opgevoed zeker?' Zei ik nog toen ik voorbij fietste. Die laatste moest er gewoon even uit.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nouwja.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!