• De hele tijd zitten er mensen die ik totaal niet ken me hier op Quizlet toe te voegen als vriend. Waarom doen als je die niet kent? Oo' Nou denk maar niet dat ik ook ga toevoegen als vriend terwijl ik niet ken. Oo' Vroeger als iemand dat deed terwijl ik die niet kende voegde ik die ook maar toe maar nu dus al lang niet meer! En ik erger me er dus aan. Ik voeg alleen toe met wie ik spreek en het klikt. Natuurlijk mogen ze doen wat ze willen hoor, het stoort me alleen. :x

    Vinden jullie dat ook zo irritant?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja, dan denk ik van; en waarom voeg je me toe?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Er zij er twee die me toegevoegd hebben een jaar terug ofzo maar daar spreek ik nooit meer mee. Ik wil ze eigenlijk weer verwijderen maar heb geen idee hoe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik voeg nooit mensen toe, te lui voor x'D
    En dat is inderdaad irritant.


    Alis volat propriis.

    Nee, ik vind het niet irritant. Het handige eraan is dat je dan van diegene weet dat diegene online is. En nee, ik voeg hun niet aan mijn vriendenlijst toe, maar ik vind het ook geen probleem dat hun mij dan wel hebben. Als zij dat fijn vinden, maak ik daar geen probleem van hoor.


    Life is hard and then we die

    Ja heb ik ook vaak. En dan heb ik zoiets van: wtf? ik ken je niet eens!
    wrm voeg je me überhaupt toe als je me nog nooit gesproken hebt? ö
    Maar ach... ik laat ze maar doen xd


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Dat vind ik ook irritant.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Weetje waarom de meesten je toevoegen als vriend? Dan vinden ze je profiel misschien leuk en willen ze meer over je weten, of ze willen op de hoogte blijven hoeveel verhalen en quizzen jij online zet. Het is wel online hea, hier. dus logisch dat onbekende mensen je gaan toevoegen.


    "Let them eat cake!"

    Heb ik ook wel eens, maar het stoort me niet. Ze doen maar hé, heb ik geen last van. En ik ga ze ook niet toevoegen omdat zij me toevoegen of zo.


    Beeeeeeeesje :-)

    Lagoon schreef:
    Dat vind ik ook irritant.

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, ik vind het niet irritant. Het handige eraan is dat je dan van diegene weet dat diegene online is. En nee, ik voeg hun niet aan mijn vriendenlijst toe, maar ik vind het ook geen probleem dat hun mij dan wel hebben. Als zij dat fijn vinden, maak ik daar geen probleem van hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, ik vind het niet irritant. Het handige eraan is dat je dan van diegene weet dat diegene online is. En nee, ik voeg hun niet aan mijn vriendenlijst toe, maar ik vind het ook geen probleem dat hun mij dan wel hebben. Als zij dat fijn vinden, maak ik daar geen probleem van hoor.


    your eyes are like stars in the night.

    Mij maakt het niet uit.
    Zolang hun maar niet gaan zeiken dat ik hun niet toe voeg.
    Ik voeg ook alleen mensen toe die ik een beetje ken, of een paar keer mee heb gepraat en waarmee het dan 'klikt' zegmaar.


    Smiling but close to tears.

    Ik vind het echt irri.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Mij boeit het niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm ligt aan mijn bui of ik het irritant vind xd maar ik ben wel vriendjes met jouu ;D Ghahha. dat wilde ik even zeggen -let niet op mij-


    Never look back, don't doubt tomorrow.