• Aan mensen die op hun hyves een bandlist neerpleuren terwijl ze de helft van de bands niet eens kennen, maar gewoon neerzetten omdat de lijst dan langer is, zodat je 'cooler' bent.

    Ik had gisteren economie, en die vent zet altijd muziek op, dit keer AC/DC. En ik heb een of andere metalgast iets in mijn klas zitten. Hoor je hem zo: 'Wie zijn dit?'
    Dus ik zo: 'AC/DC'
    Blijkt die sukkel een sticker op zijn tas te hebben van AC/DC. Punt 1: hij zei dat ie die hele band niet kende, alleen de sticker erop deed 'omdat ie dat leuk vond' Punt 2: Als je die stem van die zanger niet herkent ben je best wel raar, vind ik.

    Hebben jullie daar ook zo'n hekel aan of ligt dat nou aan mij?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ook!Hoewel dat ik het best wel schattig vond toen een van 8 meisje met een tshirt rond liep van Katy Perry,Er stond namelijk een katje op.Ik dus:Ben jij ook fan van Katy Perry?Zei:Katy wie??De naam op je t-shirt.Zei: O ken ik niet,ik hou wel van katten...zingt die kat?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Poseidon schreef:
    -steekt hand op- ik ook dus.


    Beeeeeeeesje :-)

    Shivers schreef:
    Ik zet wel altijd bands waarvan ik bijvoorbeeld één nummer heel mooi vind bij mijn lijstje, zodat ik die niet vergeet en er meer van kan downloaden, maar ik zeg dan niet dat ik er "fan" van bij ofzo..
    Edit.
    Dat van die sticker is wel erg x'D

    Ik erger mij er niet aan, ik lach die uit :') Like mijn bandlist is niet zo lang, maar al de bands die erin staan, daar luister ik ook naar :3

    Oh mijn god.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Dat van die sticker is erg, daar heb je gelijk in.. En daaruit kun je wél opmaken of de helft van die bandlist dus maar verzonnen is, maar daar kun je niet over oordelen aangezien je niet van iedereen weet wat voor muziek ze wel en niet luisteren.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Poseidon schreef:
    -steekt hand op- ik ook dus.

    Lagoon schreef:
    Aan mensen die op hun hyves een bandlist neerpleuren terwijl ze de helft van de bands niet eens kennen, maar gewoon neerzetten omdat de lijst dan langer is, zodat je 'cooler' bent.

    Ik had gisteren economie, en die vent zet altijd muziek op, dit keer AC/DC. En ik heb een of andere metalgast iets in mijn klas zitten. Hoor je hem zo: 'Wie zijn dit?'
    Dus ik zo: 'AC/DC'
    Blijkt die sukkel een sticker op zijn tas te hebben van AC/DC. Punt 1: hij zei dat ie die hele band niet kende, alleen de sticker erop deed 'omdat ie dat leuk vond' Punt 2: Als je die stem van die zanger niet herkent ben je best wel raar, vind ik.

    Hebben jullie daar ook zo'n hekel aan of ligt dat nou aan mij?


    Ligt niet aan jou. Sukkels zijn nou eenmaal zo,


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Lagoon schreef:
    (...)
    Ja heb ik ook altijd hoor :'D
    Maar ik zeg dan ook niet dat ik er fan van ben.

    :3
    Ik zet meestal een band in mijn lijst als ik vind dat er meerdere goede liedjes zijn van die band. Maar idd, dat wil niet zeggen dat ik er meteen fan van ben :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3