• Ik heb Cry Baby 2x gezien en ben nog steeds crazy als ik Johnny Depp zie als Cry Baby. (:
    Ik bedoel; Hij is daar jammie! En hij zingt awesome! <3
    En nu moeten jullie hier klikken want dat liedje is awesome. Vooral als Johnny doet: Grrrr. -Valt flauw.-


    Wie nog meer Johnny adoreren?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aah, Johnny Depp. :9~
    Muah, ik moet die film zien! :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Aaaaah dat is mijn lievelings film :D ik had m gezien toen ik 11 was ofzo xD hij is geweldig Johnny is sexy daarin met zijn baby face (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Mijn lievelings liedje uit die film <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Het is niet Johnny die zingt in die film, maar iemand anders, ben zijn naam vergeten :'D Als je hem wil horen zingen moet je Sweeney Todd gewoon kijken, maar Crybaby is zooo leuk he XD

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 17:42 ]


    Caution first, always.

    Cyclops schreef:
    Het is niet Johnny die zingt in die film, maar iemand anders, ben zijn naam vergeten :'D Als je hem wil horen zingen moet je Sweeney Todd gewoon kijken, maar Crybaby is zooo leuk he XD


    Sweeney Todd heb ik gezien. Maar volgens mij zingt hij bij Please mr Jailer wel zelf hoor want ik hoorde zijn stem toen hij aan de handboeien stond en achter een paar kerels in de rij stond.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    wie houd er nu niet van Johnny ?
    elke film dat ik van hem zie vin ik altijd geweldig en Cry baby is echt de bom x') hij kan echt elke rol aan en idd hij zingt zelf niet het is James Intveld

    Johnny is gewoon geweldig :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ohmygod, dat was hotjes :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oehh.. dat is geil :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."