• Ik vind het stom als iemand Goldmember is.(cat)
    Want dan kunnen ze zien dat ik op hun profiel ben geweest, terwijl ik geen reactie op krabbel heb achtergelaten of zo.
    En het stomme is dat een leuke jongen die ik ken ook Goldmember is, dus ik kan helaas niet elke dag zijn hete foto's bekijken, ghehe. Anders denkt ie ook van: whuuuuut ik heb een stalker.
    Ya know.(krul)

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Dat kan je toch uitstellen?:Y)

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Ik wil ook Goldmember zijn. Maar dat moet allemaal via zo'n stomme bankrekening ofzo en ik weet niet hoe dat moet. Pfff. Waarom niet net zoals op Quizlet als je je verhaal in de spotlight zet? Smsje met tekst naar dat nummer en boem je bent Goldmember. Grr.

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Lagoon schreef:
    Dat kan je toch uitstellen?:Y)

Serieus?:9~

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Sla die foto's op :'D

I live for the applause, you will die for it.

Haha, jaa idd. Je kon ook eerst je hyve speciaal voor iemand pimpen, maar nu is die ook al voor goldmembers. Hopen dat Rutger ook geen onderscheidingen maakt tussen, Goldmembers/ VIP's of wat dan ook.

Grr dat vind ik ook zo stom --'

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    Serieus?:9~

Eh ja? Dat staat standaard uitgesteld volgens mij?
    Ik weet niet waar :'D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Joker schreef:
    Sla die foto's op :'D

Quiet the mind, and the soul will speak.