• mensen die bij elke reactie van een storie 'verder' zeggen. ;X
    Mijn mening (y) .


    My friends are my estate.

    Ja he!
    Het is zo droog, dan heb je 600 woorden getypt
    en dan zeggen ze verder.
    x'D
    zeg dan wat je ervan vind ofzo :'D
    <33


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik juist niet, jongeh. dat is leuk :3 ik vind het alleen irritant als iemand spelfoutjes gaat zoeken of als iemand kritiek geeft. doe dat dan even in mn gastenboek of via persoonlijk bericht, denk ik dan.


    Destroy what destroys you.

    Username schreef:
    Ja he!
    Het is zo droog, dan heb je 600 woorden getypt
    en dan zeggen ze verder.
    x'D
    zeg dan wat je ervan vind ofzo :'D
    <33

    Echt eah! 8D x


    My friends are my estate.

    Liever dat dan dat ze 'm wel lezen maar totaal geen reactie achter laten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NYC schreef:
    Uhu.
    Ik haat mensen die telkens online achter elkaar komen op msn met een bericht in hun msn naam ook. Vraag het gewoon aan iemand of zeg het inplaats van je hele msn lijst mee te laten genieten.


    I hope you die :3

    Duo schreef:
    (...)


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Joker schreef:
    Meestal zet ik er ook wat anders bij neer. Maar als ik chagerijnig/moe/niks anders weet te zeggen zeg ik dat ook...


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Joker schreef:
    Meestal zet ik er ook wat anders bij neer. Maar als ik chagerijnig/moe/niks anders weet te zeggen zeg ik dat ook...


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vind het lui. Reacties hier op verhalen zijn meer bedoeld als reviews. zeg dan niks toch xD De schrijvers hebben der toch niks aan, aan dat ene woordje 'verder'.


    "Let them eat cake!"

    Rosario schreef:
    Als ik zo'n berichtje krijg, staat dat gelijk voor mij aan: 'het was niet boeiend.' :'D


    Beeeeeeeesje :-)

    Haha ja dat is zo droog :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.