• Haaj (A)
    Kijk de kinderen van de vriend van mijn moeder,Zitten soms wel eens bij me te computeren of gwn op bed liggen lezen/kletsen,maar ééntje stinkt een beetje uit haar mond.Ook naar dat ze haar tanden heeft gepoest.Want laatst lag ze naast me op mijn bed en ineens rook ik kei vieze geur uit haar mond.Maar ik durfde niks te zeggen omdat ik dat zielig vind.Maar haar zusje zei laatst ; Goh (..) je stinkt uit je mond!Gebruik kauwgom ofzo!En toen werd ze helemaal boos en ging ze bijna huilen,laatstaan als ik dat zeg!
    Weet iemand hoe ik dit moet zeggen?En/of tips kunnen geven hoe ze haar mond 'schoner' houdt?

    Alvast bedankt,want ik vind het écht lullig om dit zo tegen haar te zeggen!..

    XoxO

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 20:12 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    vraag of ze kauwgom of een pepermuntje wil. Dan bied je haar alleen maar een snoepje aan, kan ze moeilijk om flippen.


    Alis volat propriis

    Hiphopqueen schreef:
    probeer het, door soms kauwgum aan te bieden maar wel suptiel^^

    goed id wel met mint!

    Kauwgom, pepermunt of hoe hete die kleine driehoekige dingen nou aanbieden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Kauwgom, pepermunt of hoe hete die kleine driehoekige dingen nou aanbieden.


    it's so empty living behind these castle walls

    dat zelfde probleem heb ik ook, dat uit mijn mond stinken.. Ook al poets ik mijn tanden, ook al gebruik ik kauwgom, ook al drink ik nog zoveel, toch stink ik uit mijn mond.. En dat is dus niet echt zo fris voor anderen die in mijn buurt zijn..... Mijn ouders zeiden een keer dat het ook uit mijn maag kan komen, maarja, dan zou het na drinken ook wel een beetje over moeten zijn denk ik. Ik zelf weet echt niet wat ik en zij aan moet doen...


    Dream not your live, live your dream!

    Ze moet haar tong poetsen (nerd)

    VersaEmerge schreef:
    Ze moet haar tong poetsen (nerd)

    Inderdaad. Mondgeurtjes komen vaak door bacteriën achterop de tong. Je kunt daarvoor een speciaal dingetje kopen om je tong te poetsen, maar dat kan ook gewoon met de tandenborstel :Y) (Er zijn ook tandenborstels met van die dingetjes op de achterkant)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zeg het met bloemen(flower)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Zeg het met bloemen(flower)

    Hahahaha koop je een bos rozen met een kaartje eraan; "Je stinkt uit je mond"
    Dat is flauw :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik zal zeggen, wil je wat deo lenen?
    en dan ''per ongeluk'' in haar mond spuiten (A)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sommige mensen kunnen er nu eenmaal niet aandoen dat ze stinken uit hun mond, ook al hebben ze hun tanden gepoetst.. Ik ken ook zo iemand. Ik zou zorgen dat ik altijd muntjes op zak heb en haar dat aanbieden :Y)


    -