• ...Wiskunde leraar zo erg! Hij is wel aardig ofzo, maar hij kan soms zo irritand zijn >;[. We hebben maandag wiskunde, in de 1e en 2e uur. die valt de laatste 3 weken uit. Weetje wat hij zei tegen de roostermakers? Laat die uren maar op Donderdag verplaatsen! Omg, ik word hier soms zo erg boos over! Donderdags zijn we rond de 1 uur uit. en komt er nog 2 uren er boven op! Dat is nog niet alles, dan hebben we 3 uur Wiskunde op één dag! echt niet normaal! bah, af en toe heb ik zo'n zin in om hem te gaan wurgen!

    Maar goed. Wie heeft er meer vervelende lera(a)r(ess)en?

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 18:28 ]

    Dan kan je wel uitslapen op maandag:Y)

    Mijn wiskundelerares is een heks. Ik kan d'r niet uitstaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mwah, bij ons laten ze het dan meestal uitvallen :3

    Dat is shit..


    Queen of Hell is my name

    Oew, mijn wiskunde leraar is juist mijn favo. 't Is de enige docent die mij en mijn klas mag x']


    Scream for mercy!

    Niet zeuren, ik zit elke dag (behalve woensdag) tot vijf voor vier achter mijn bank.
    Niettemin is het best sneu voor jou.

    en mijn school zit vol leraars die zo zijn, haha :3 behalve mijn lerares Frans & Geschiedenis. Want die zijn lief :3

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 18:32 ]

    Ik haat school over het algemeen sowieso, alhoewel 2 á 3 docenten wel aardig zijn..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik heb wiskunde lekker laten vallen vanwegen mijn discalcolie of hoe je het ook schrijven mag xD
    dus ik heb er lekker geen last meer van(dance)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Mijn wiskundelerares die haat mij echt, ik vroeg aan haar iets en toen zei ze Esmee je doet raar en dat irriteert me, en toen werd ze dus boos. maar ik vroeg alleen maar iets!


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday