• Uhu. Ik zette net op de cover van de Joepie op Netlog zo'n reactie. Taylor Lautner stond op de cover and ik zei dat hij een dikke neus had (wat wel degelijk ook zo is, zoek maar op). Begint er daar iemand tegen mij: Niks tegen Taylor Lautner hé! Ik zeg toch ook niets over Justin Bieber?
    Alleen om die reactie al zou ik eraan gaan. Like whut? Omdat ik vind dat Taylor Lautner een dikke neus heeft ben ik fan van Justin Bieber, dat is pas logisch nadenken.
    Nou goed, dan beginnen alle Taylor Lautner fans op mijn reactie te kakken dat ik zielig ben omdat ik zeg dat Taylor een dikke neus heeft. Ha, ha. Mag ik lachen?
    :Y)

    Net zoals Jack van All time Low een dikke neus heeft. Kán Taylor het ook hebben. Haha, maakt dat wat uit.


    SLOAN.

    Preffection schreef:
    Net zoals Jack van All time Low een dikke neus heeft. Kán Taylor het ook hebben. Haha, maakt dat wat uit.

    Jacks neus ziet er niet uit lol :3 bekijk 'm in closeup, heel zijn gezicht valt weg onder die neus zijn schaduw. Maar 't maakt 'm schattig & omdat ik zei dat Taylor een dikke neus heeft, wil het nog niet zeggen dat ik 'm niet goed vind of zo, haha :3 echt, ik ben zo Justin Bieber fans omdat ik Taylor zijn neus dik vind (nerd)

    anyway
    hier was het dus om te doen (omdat er een poster van Taylor in de Joepie zit) en dus :3

    Haha, geniaal :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    HAHAHAHAH :'D Die stomme ah :'DDD


    I lost myself in FM airwaves

    Je hebt absoluut het recht om te lachen hahaha :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    liiiiiiiiink,
    Ik wil meelachen (A)


    The soul needs autumn.

    omg jij heb echt wel recht om te lachenxD

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 18:44 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Makeachoice schreef:
    liiiiiiiiink,
    Ik wil meelachen (A)

    Lach je al mee? (:

    zijn neus is inderdaad wel raar, maar he niemand is perfect xD


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Maar je bent toch ook die hard fan van Justin Beaver? o:


    There are several things that I have been doing wrong.

    Frostbite schreef:
    Maar je bent toch ook die hard fan van Justin Beaver? o:

    Dat weet jij wel, dat weet ik wel, maar de rest niet (cat) Nu heb je mijn geheim verklapt D':

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 19:04 ]

    Je mag toch wel je eigen mening geven,
    Jezus. De mensen van tegenwoordig.
    (En indd, zijn neus is groot en vierkant!) :X


    I hope you die :3

    hahahah ik dacht trouwens dat er onder Justin Bieber 'Ik wil een meisje zijn' stond _O_


    There are several things that I have been doing wrong.

    Joker schreef:
    Jongeh, ik geef ook toe als er iets raars is met mijn favo bands ofzo.
    Like this 8D Ik durf toe te geven dat dat er gewoon serieus debiel uitziet, lmao. Maar niks tegen mijn Neil <3


    Neil is gewoon vreemd... xD

    Eigenlijk is het mij nooit opgevallen dat TL een grote neus heeft, laat ik gaan googlen.

    Waarom zou je dan gelijk een Justin Engerd fan worden...? Hij is nog enger.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Eloquently schreef:
    (...)
    Dat weet jij wel, dat weet ik wel, maar de rest niet (cat) Nu heb je mijn geheim verklapt D':


    Sorry (krul)


    There are several things that I have been doing wrong.