• Zo, ik en een vriendin vroegen ons dat af
    (cat) We zijn helemaal geen fans, maar wij denken persoonlijk dat zijn platenmaatschappij hem zou dumpen.
    Dit is niet persoonlijk bedoeld :3
    [url]http://www.quizlet.nl/polls/6324/zou-justin--bieber-nog-zo-veel-succes-hebben-als-h/?mode=uitslag&message=280
    [/url]
    Hij heeft toch nog geen baard in de keel?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Achja, bij Bill is ook weer alles goedgekomen. Het valt me op dat ik trouwens altijd dingen vergelijk met TH. Hahahahahahahahahahah.


    it's so empty living behind these castle walls

    Zie Bill Kaulitz.


    Life is hard and then we die

    Ik denk het eigenlijk niet, maar al die vrouwelijk nepfans wel. :'D


    live the life you love

    Zijn stem is al wat zwaarder (als je vergelijkt met nieuwe liedjes en One Time) maar ik vind het nog prima klinken. Mja, zijn stem gaat toch nog zwaarder worden. Ben ik wel benieuwd hoe die zou gaan klinken.


    All this dampness is damp.

    het boeit me eigenlijk niks - ik haat justin bieber en het zou fijn zijn moest hij dan nietmeer bekend zijn [:


    There's nothing like us.

    Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer hij dat krijgt.Volgens mij zit hij er midden in hoor.

    boeie :X
    wss hoor je volgend jaar toch niets meer van hem , net zoals de jonas brothers.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 16:35 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Asylum schreef:
    I don't care. (:


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Als je eenmaal kan zingen dan veranderd dat niet met een baard in de keel of whatever.

    PUKKELxDING schreef:
    Zie Bill Kaulitz.


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Ja.
    Want ik ahd een filmpje en daar hoorde je een iets zwaarder stemmetje, en dat klinkt zelfs iets mooier?


    Smiling but close to tears.

    PUKKELxDING schreef:
    Zie Bill Kaulitz.


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik denk dat hij dan veel fans gaat verliezen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Virtus schreef:
    Een betere vraag is of dat hij nog succes gaat hebben als hij zijn babyface weg is. Ik denk van niet. _O_

    Begrijp me niet verkeerd, maar ik hou gewoon niet zo van zijn muziek

    En opeens kwam er een stukje Justin Bieber op tv toen ik dit topic opende. x')
    But we will see.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.