• Nou, ik had dus maar 5 mensen die ik vertrouw verteld over mijn crush. Hij zit in mijn klas, en is een best wel goede vriend van me. Maar ik wil niets met hem, maar ik wil onze vriendschap niet verpesten dus zeg ik niets.
    Maar nu één van die 5 het dus verraden, en nu weet hij het. Zijn vrienden hebben 'm beloofd het op de fiets te vertellen. Dus nu ben ik doomed.


    Hope goes lost but never dies.

    Hoeft niet, missch pakt het goed uit. Het was schandelijker dat mijn crush met via mijn vrienden kwam te weten toen. En dat hij ook nog net deed alsof hij mij leuk vond.


    SLOAN.

    Ik haat mensen die je niet kunt vertrouwen. Als hij een goede vriend van je is, zal hij vast niet hatelijk of afstandelijk reageren.


    your eyes are like stars in the night.

    Preffection schreef:
    Hoeft niet, missch pakt het goed uit. Het was schandelijker dat mijn crush met via mijn vrienden kwam te weten toen. En dat hij ook nog net deed alsof hij mij leuk vond.


    mee eens, miss pakt het idd goed uit;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Damn, dat snap ik dus niet. Als iemand je in vertrouwen neemt, ga je het toch niet rondbazuinen. Verstaan hollanders dat woord? haha. Je weet wat ik bedoel Maar, als hij het weet, zeg dan ook gewoon dat je niets met hem wilt maar xax, ik ben hier niet goed in. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Misschien pakt het wel goed uit! Maar wel een naaistreek van één van die vijf mensen. Sterkte <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat een kleuters.. Maar zoals NYC zegt, misschien pakt het goed uit (:

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 22:13 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Eén woord: lullig.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Whaaa, ga ik me er toch mee bemoeienn, maarja dit verhaal is dus anders x'D Niet dat iemand hier dat snapt.. alleen amber ;P

    Mss loopt dat wel goed zoals de anderen zeggen. Mijn crush wist ook dat ik verliefd op hem was. Maarja, dat kwam door een vriendin die het hem vertelde en zij loog het af dat ze het hem had verteld.

    Sid schreef:
    Wat een kleuters.. Maar zoals NYC zegt, misschien pakt het goed uit (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien loopt het wel goed af, zoals sommigen zeggen. je weet maar nooit :). maar idd, het isecht gemeen dat een van die 5 het doorverteld heeft.


    We can only learn to love by loving.

    Poseidon schreef:
    Ik haat mensen die je niet kunt vertrouwen. Als hij een goede vriend van je is, zal hij vast niet hatelijk of afstandelijk reageren.


    Smiling but close to tears.

    NYC schreef:
    Misschien pakt het wel goed uit! Maar wel een naaistreek van één van die vijf mensen. Sterkte <3

    Lalala ik word gek xD

    NYC schreef:
    Misschien pakt het wel goed uit! Maar wel een naaistreek van één van die vijf mensen. Sterkte <3


    it's so empty living behind these castle walls