• Een tijd geleden hadden we een buitenlandse student bij ons op school. Hij heette Julien, was 18 jaar(?) en kwam uit Franstalig België.
    Heeft hij net zo'n schattig bericht via hyves gestuurd naar zo'n beetje iedereen van mijn school:

    Hoi iedereen!

    Sorry voor de achterstand voor de nieuws....
    Dus, voor degenen die nog niet weten, ben ik aan Bristol (Engeland) in een gastfamilie. Ik doe precies de zelfde programma dan in Nederland.

    Dus, ik zit op school in de vijfde klas en ik heb alleen vier verschillende lessen als alle de leerlingen hier... Korte weken op school .

    Anders, ik amuseer me ook heel hier maar ik mis toch Nederland! Ik hoop dat ik zou terug tijdens de zomervakantie komen!!!

    And jullie, alles goed? Hoe gaat het met school? Goede rapporten?
    Ook een warme weer voor het moment? Ik heb mijn eerste zonnebranden tijdens de Paasvakantie hier gehad!

    Tot ziens en succes iedereen voor de examen!

    Groetjes,

    Julien

    Al die kleine spellings- en grammaticafoutjes zijn zo lief - hij kan wel vet goed Nederlands voor de rest -gayhandje-

    Kennen jullie ook zo'n mensen die zo schattig Nederlands praten? (cat)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hij kan het net zo goed vertaald hebben op zo'n site :'D


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Fantasque schreef:
    Hij kan het net zo goed vertaald hebben op zo'n site :'D

    Zijn Nederlands is best goed, want ik heb ook al een paar keer gezellig met hem gepraat. Behalve als hij dronken is, dan is hij onverstaanbaar :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Fantasque schreef:
    Hij kan het net zo goed vertaald hebben op zo'n site :'D


    Whahahaahha x'D

    Maar goed,Is wel grappig/schattig x)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Cuuuuuute :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wat lieeef!
    Eh. nee :3

    AH LIEF. Was hij zo'n knappe franse/belgische jongen? Daar denk ik weer aan.. hahahaha :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha klinkt schattig :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha echt lief :'D
    Mijn vriendin doet wel eens een poging om Nederlands te praten (Canada) maar dat mislukt dan meestal :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Franstalig België = Wallonië, capiche? (cat)

    Ik vind dat geen schattig Nederlands, maar verschrikkelijk. Ze kunnen schattig nog niet eens uitspreken. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Echt lief dat hij nog aan jullie denkt, zijn verhaal is nog goed volgbaar -is geen woord? (':-
    Ik vind het wel schattig. :3


    your eyes are like stars in the night.

    Phineas schreef:
    Cuuuuuute :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Jared leto zei schattig; enschelede
    dat klonk zo lief ^^