• Ja serieus, ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik dat doe.

    Vb:
    Persoon: 'Allesgoed?
    Ik: 'Niet echt, metjou?'
    Persoon: 'Goed. Wat is er dan?'
    Ik: 'Niks, laat maar.'
    Persoon: 'Nee wat is er?'
    Ik: 'Nee er is echt niks, laat maar.'
    Persoon: 'WAT IS ER?'
    Ik: 'Ik zweer dat er niks is'
    Persoon: 'Oke, is goed.'

    En dan word ik boos omdat ze dan niet verder vragen, terwijl er wel wat is, en ik al 3 kansen gehad heb om te vertellen. Ik voel me echt achterlijk nu ik er zo over nadenk.

    Dit is maar één voorbeeld hoor, ik doe het met meer dingen. En het is vreselijk irritant en vermoeiend maar ik kan er maar niet mee stoppen.

    Wie doet dat nog meer of weet hoe je zoiets moet stoppen? Ik word gek.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, dat doe ik ook.
    Heel raar, want je voelt je dan op de een of andere manier beledigd dat ze alsnog niet verder vragen, ookal heb je allemaal kansen afgeslagen.
    Maar.. Wat is er?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat vind ik persoonlijk zeer irritant als iemand zegt dat er wat aan de hand is en dat ze niet willen vertellen wat.
    Zeg dan gewoon dat het goed gaat ;x Doe ik ook, gewoon zeggen dat het goed gaat terwijl dat niet zo is.

    ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    oke het is leuk^^ maar weetje het is ook echt irritant.


    Some angels have no wings.

    Ik zeg wel altijd dat er niets is, terwijl er wel iets is. Maar ik ben nooit boos dat ze er verder over vragen.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb er altijd zo'n schijthekel aan als mensen om de haverklap vragen: Hoi, alles goed?
    Ik denk damn, waarom nou altijd die vraag. Ik ben gister serieus door 8 mensen gevraagd hoe het met me ging. Uiteindelijk heb ik in de msnnaam gezet: Beste mensen, alles gaat prima. Voor zover mogelijk. Dus laat verdomme niemand het weer vragen.

    Ontopic: Ik heb dat ook wel eens. Laatst verveelde ik me de touwtyfus en zo'n kerel ging dan in geuren en kleuren vertellen wat ie vrijdagavond had gedaan (dan heb je me meteen al chaggo, aangezien uitgaan bij mij een gunst en geen recht is), dus ik: 'Wat ga je vandaag allemaal doen dan, verveel me kapot.' Zegt ie: 'ja even naar de stad en de radio. Maar ik moet nu gaan, doei.' Dan denk ik: Nah. Vraag mij mee. En dan word ik pissig en dan denk ik: flikker maar op.
    Waarom ik zelf niet vraag of ik mee kan? Omdat ik denk dat ie dan toch drukker is met andere zaken. Bovendien is het 't type persoon waar ik niet wil vragen of ik diegene gezelschap kan houden, want ik weet dat het zn ego een beetje opkrikt. In dit soort dingen moet je bij hem heel voorzichtig zijn.

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 20:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Joker schreef:
    Dat vind ik persoonlijk zeer irritant als iemand zegt dat er wat aan de hand is en dat ze niet willen vertellen wat.
    Zeg dan gewoon dat het goed gaat ;x Doe ik ook, gewoon zeggen dat het goed gaat terwijl dat niet zo is.

    ;x


    Ik vind het ook irritant als mensen dat bij mij doen hoor, haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat doe ik alleen maar bij 1 persoon, gwn zodat hij aandacht aan me zou geven. ^^

    Lagoon schreef:
    (...)

    Ik vind het ook irritant als mensen dat bij mij doen hoor, haha :'D
    HAHA, wierdo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Dat vind ik persoonlijk zeer irritant als iemand zegt dat er wat aan de hand is en dat ze niet willen vertellen wat.
    Zeg dan gewoon dat het goed gaat ;x Doe ik ook, gewoon zeggen dat het goed gaat terwijl dat niet zo is.

    ;x

    Doe ik ook.
    Maar ik haat het als mensen zeggen dat er wat is maar niet zeggen wat er is. Terwijl ik het zelf glashard doe. best slecht.


    Love is the movement <3

    Dat doe ik ook weleens ;p Maar ik probeer 't niet meer te doen x) Want het is nogal vervelend voor de ander.


    "I shut my eyes in order to see.'

    -steekt hand op-
    Soms, dan. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Edelweiss schreef:
    Dat doe ik ook weleens ;p Maar ik probeer 't niet meer te doen x) Want het is nogal vervelend voor de ander.

    LoveDrugg schreef:
    Doe ik ook.
    Maar ik haat het als mensen zeggen dat er wat is maar niet zeggen wat er is. Terwijl ik het zelf glashard doe. best slecht.

    Same ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik doe dat ook wel. Maar het is je eigen fout. Ze vraagt het je twee of drie keer en steeds blijf je zeggen dat er niets is. Dat komt over alsof je het niet wil vertellen en dan stoppen ze ook met vragen. Ik wil je niet aanvallen of zo hoor, ik doe het zelf ook. Maar het ligt aan jezelf


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right