• Een midzomernachtsdroom. [TK]

    Tiga haar ouders zijn rijk, ze wonen zoals iedere rijke mensen in een wijk vol met gigantische huizen. Al de 'kinderen' die er wonen hebben een dikke nek. Ze kleden zich zoals een echte barbiedoll. Ik ben niet zo, ik kleed me zoals ik wil en meestal mag dat de goedkoopste kledij zijn vanuit een tweedehandswinkel. Haar ouders vinden het maar dom dat ze zo'n goedkope kledij koopt, ze schamen zicht om haar. Als er op een dag een familie van 4 mensen naast hun komt wonen is Tiga natuurlijk nieuwsgierig. Zouden het ook zo'n tuttumensen zijn? Tot haar grote verbazing zijn het normale mensen zoals zij. Contact leggen doet ze nog niet, eerst nog wat observeren.

    + Zou je een abo willen nemen? Want ik waarschuw niemand.
    + Hier gaat hij dus over, nu zoek ik nog een paar rollen:
    - Vriendin Gustav.
    - Versierster Bill. -nee, hij gaat niet over Bill, maar over Tom.-


    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Minpunten:
    Foto:

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 19:14 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Naam:Lois mcwest
    Leeftijd:17
    Uiterlijk:blond gekruld haar dat tot iets over haar schouders komt, bruine sprekende ogen, 1.65 meter lang
    Karakter:lois is een slim meisje dat erg opletterig is, meestal zegt ze niet veel maar denkt in haar hoofd van alles. veel mensen zien haar aan voor een mysterieus meisje waar van alles door het hoofd gaat, maar alleen mensen die haar kennen weten beter. ze is lief, behulpzaam maar gewoon erg stil.
    Minpunten:lois zegt haar mening niet maar denkt het alleen, ze doet er altijd alles aan om mensen tevreden te houden en houdt veel voor zichzelf
    Foto: lois mcwest


    Big girls cry when their hearts are breaking

    crunch schreef:
    Naam:Lois mcwest
    Leeftijd:17
    Uiterlijk:blond gekruld haar dat tot iets over haar schouders komt, bruine sprekende ogen, 1.65 meter lang
    Karakter:lois is een slim meisje dat erg opletterig is, meestal zegt ze niet veel maar denkt in haar hoofd van alles. veel mensen zien haar aan voor een mysterieus meisje waar van alles door het hoofd gaat, maar alleen mensen die haar kennen weten beter. ze is lief, behulpzaam maar gewoon erg stil.
    Minpunten:lois zegt haar mening niet maar denkt het alleen, ze doet er altijd alles aan om mensen tevreden te houden en houdt veel voor zichzelf
    Foto: lois mcwest


    Jou rol was, vriendin Gustav zeker?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Vanishing schreef:
    (...)

    Jou rol was, vriendin Gustav zeker?


    ja:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    crunch schreef:
    (...)

    ja:Y)

    Oké, je zal hem misschien krijgen. Je zal het morgen ofz. weten want ik moet er nu van (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)