• Door die as uit Ijsland kunne leerllingen van mij op school niet op utiwisseling.
    Sommigen 3e klassers zouden naar Engeland gaan, want ze waren in september hier ook al geweest. Maar nu is het gecancelled en of ze gaan over een paar weken misschien, of pas helemaal volgend jaar.
    Twee vriendinnen van mij zouden meegaan, maar nu dus niet. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is jammer voor hen x:

    Een meisje die ik ken is nu ook naar Engeland...
    Wel kut iig.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:59 ]

    Bij ons gaan er zaterdag mensen met het vliegtuig naar Barcelona, maar daar zijn de vliegvelden nog gesloten. Ook lullig ._.
    Lang leve met de bus naar Praag gaan ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat is lullig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    21Guns schreef:
    bij mij zitten een paar popu sukkels vast in New York, die mogen van mij nog even daar blijven (a)

    Daar wil ik ook wel vast zitten! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    UNCOMMON schreef:
    Dat is jammer voor hen x:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    As zuigt hoe dan ook gewoon superhard. ;x


    your eyes are like stars in the night.

    21Guns schreef:
    bij mij zitten een paar popu sukkels vast in New York, die mogen van mij nog even daar blijven (a)

    Pas maar op! Iemand bij mij op school (rijk popu kindje) zat deze vakantie in Miami en New York. Van NY zijn ze naar Madrid geraakt en daar zat ze vast (stond op GezichtenBoek), maar plots was ze vandaag op school :X Ze had de bus genomen (huil)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Aww, dat is ook kut. :l
    Bij ons zit er een leerkracht in Zuid-Spanje en om terug te komen moet hij 30 uur op de bus zitten. O.O


    Let the Night embrace you

    Een goede vriendin van mij is alsnog naar Engeland gegaan

    Dat is lullig ja :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je kan ook met de boot naar Engeland. Die zullen nu enorm balen dat ze niet voor die optie hebben gekozen :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt kut ;o

    Bij ons zijn de kinderen uit Spanje die hier voor uitwisseling komen, donderdag als laatste vliegtuig geland. Zij hadden echt mazzel.
    Maar kunnen ze dan niet met de boot en bus naar Engeland?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.