• Ik had al een topic gemaakt over dat ik mijn mail open had laten staan op een andere computer en dat mijn moeder had gezien dat ik een mailtje van mijn mentor had...
    Nu blijkt dat ze dan focking mailtje heeft gelezen!
    /dies
    Ja, dat is erg. Want ik ben al een paar keer met mijn mentor op gesprek geweest omdat ik wat problemen had en daar wisten mijn ouders dus niet van af.
    Toen mijn moeder er net over begon, ben ik meteen naar mijn kamer gegaan. En nee, ik ben niet van plan om haar de waarheid te zeggen - behalve dan dat ze mijn privacy geschonden heeft!

    I need hugs (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ook stom dat ze er weer naar gaat vragen, natuurlijk is het gewoon bezorgdheid. Maar als je al gesprekken met je mentor erover hebt dan hoeven extra gesprekken met je moeder er niet meer bij. En stom dat ze je mail heeft gelezen.


    it's so empty living behind these castle walls

    -huggie- <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    XTC schreef:
    -huuuuuug-
    Ik vind dat bestwel onacceptabel, als mijn ouders mijn mails zouden lezen zou ik dood gaan, ookal is de helft van Quizlet.(krul)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hugss 10000000000x
    Trouwens waarom zou je moeder je mail gaan lezen ik zou hem gelijk weg klikken als ik haar was, anders is het net of ze je niet vertrouwen...


    'Hard Times, Nice Live'

    Anoukje.
    Rustig meisje, oke? Om dit soort dingen hoef je niet te huilen. Het is ook oneerlijk dat wij juist op deze leeftijd zoveel moeten doen. Het is ook oneerlijk dat jij, en ook ik, personen zijn die ontzettend goed zijn in uitstellen-tot-het-laatste-moment. Ik snap het gevoel. 'Ik wil niet meer! Ik heb al veel te veel gedaan!' Je wilt gewoon rust na je al een lange tijd te hebben ingespannen. Dat is logisch. Daarom zeg ik je nu; ga dan ontspannen! Ga gewoon even lekker in de tuin zitten, met een groot glas cola en een zak chips. Doe die zonnebril op. Even niets doen. Je moet ff bijkomen.
    Ik vind het zelf ook heel moeilijk. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan toetsweken, en al helemaal als het gaat om herkansingen. Op die momenten denk ik altijd; Ik moet er even doorheen, en daarna kan ik lekker nietsdoen. Maar dan is er dat weekend na de toetsweek om even te relaxen, en dan moet je daarna gelijk weer aan de slag.. eigenlijk heb ik persoonlijk dan niet genoeg gerelaxt. Dus ik zeg je; ga gewoon relaxen. Heb er ook gewoon schijt aan. Het komt wel goed, right? En als je wilt, kun je nog altijd gaan relaxen met je duitse boek op schoot. Dan lees je het een beetje door. Niet te veel inspanning, gewoon doorlezen. Alle kleine beetjes helpen!


    Life is hard and then we die

    Lagoon schreef:
    Dat is kut ö
    Ik zou het dan ook niet aan mijn ma vertellen, gelijk heb je (:
    -hug-


    Hope goes lost but never dies.

    Huuuuugg! <3


    Save me with your love tonight.