• Okee, k zat hier dus net te kijken en ik zie hier dus megaveel topics over dikheid en mensen die zeggen dat ze te dik zijn. Ik vind dit nergens opslaan, want de meeste mensen daarvan zijn helemaal NIET dik. En trouwens ook al zou je dat wel zijn, wat maakt het dan uit? Iedereen is goed zoals ie is en de binnenkant telt! Of je aardig bent en niet mensen afzeikt en kleineert enz. En trouwens beter een dik en aardig/lief/respectvol persoon, dan een slanke megatrut die zichzelf beter vindt dan ieder ander. En als je er egt mee zit, probeer dan gewoon wat minder te eten en te sporten, das sowieso goed voor iedereen. We willen tog geen anorexiagevalletje worden of wel soms? Dat loopt nooit goed af! En bovendien mijn uitpraak voor Anorexia is: you'll be dead before you're thin enough!

    xxx B (K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ja, het is de nationale dag.. Wist je dat niet?^^:Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Haha XD ja inderdaad! Nationale ik ben dik dag! Vandaag komt de nieuwe lading onzekere emo's binnen en die beginnen dan met het uitkotsen van eten of helemaal niet eten enzo. Jeweetwel. Dat is helemaal in! Vandaar een speciale dag.

    Al weeg je 40 kilo, je bent dik! Zo zijt het!


    Life is hard and then we die

    Ja idd, het word gevierd in wel 24 verschillende landen!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, volgens mij ook ofzo o.O'
    Dat het vandaag de nationale dag ervoor is x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik dacht da ook al :O
    Ik zat derstrak op sgool ook op quizlet
    en toen las ik nog niks vn dik , ik kom thuis en het staat hier vol :O
    wat is er gebeurd toen ik met de auto naar huis kwam?
    Ik ben in de dikke mense wereld beland offzo!


    Your Butt is Mine!

    Ik dacht da ook al :O
    Ik zat derstrak op sgool ook op quizlet
    en toen las ik nog niks vn dik , ik kom thuis en het staat hier vol :O
    wat is er gebeurd toen ik met de auto naar huis kwam?
    Ik ben in de dikke mense wereld beland offzo!
    Neee, in de;
    IK-BEN-EIGENLIJK-DUN-MAAR-IK-ZEG-DAT-IK-DIK-BEN-ZODAT-ZE-ME-VERTELLEN-DAT-IK-DUN-BEN-wereld :)


    Life is hard and then we die

    haha koewl ik ga er ook aan mee doen!! x'D
    ff op me kalender sgrijven dat vdaaag de nationale ik ben dik dag ;D


    My Foughts You Can't Decode

    (...)Neee, in de;
    IK-BEN-EIGENLIJK-DUN-MAAR-IK-ZEG-DAT-IK-DIK-BEN-ZODAT-ZE-ME-VERTELLEN-DAT-IK-DUN-BEN-wereld :)

    Oo die wereld xD
    ik zat ff verkeerd^^


    Your Butt is Mine!

    maar opeens is iedereen dik xd
    wel koewl ik ben ook opeens dik ;D


    My Foughts You Can't Decode

    maar opeens is iedereen dik xd
    wel koewl ik ben ook opeens dik ;D

    Dan blijf ik zegge da ik dun ben! xD


    Your Butt is Mine!

    Jeaaah! Vandaag komen de onzekere meisjes binnen en morgen de jongens en overmorgen de baby's x,D


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik schrijf t dan maar in me agenda héa? Ga ik alvast voorbereidingen voor volgend jaar treffen xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ohja, en daarna de ouderen


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    x,D


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ach, fuck de aandachtzoekertjes.


    Sing the song of the stars for me.