Uuuhm. Volgens mij kan je niet 'verliefd' op iemand zijn die je niet kent. Misschien heel erg leuk vinden ofz.. Maar ik bedoel - Hoe WEET je dat je het met hem kunt vinden? Je kent hem niet. Je kunt nog zoveel filmpjes hebben gezien, en zoveel interviews hebben gelezen, daardoor ken je hem nogsteeds niet. Daardoor heeft Bill jou nogsteeds nooit gezien, heb je nogsteeds nooit een écht gesprek met hem gehad, of enig contact gemaakt.
Sowieso vind ik het ook een beetje triest om 'verliefd' op Bill te zijn ... Like ... Heb je dan ook nog een eigen leven verder? =l Dan ben je echt vreselijk oppervlakkig. Kun je dan alleen maar vallen op een mooi buitenkantje of wat? Want dat is dan eigenlijk wel wat je doet. Want, nogmaals, je kent hem niet.
Ik geloof ook niet in liefde op het eerste gezicht tenzij je - zoals ik al zei - verschrikkelijk oppervlakkig bent en alleen maar naar buitenkant kijkt. Liefde op het eerste gezicht heeft niks met 'Liefde' te maken. Liefde is een verbintenis, een gevoel, een overeenkomst of een gift. Mijn vriendin LissaxKitty zei een keer: 'Liefde is iemand die je arm om je heen slaat, je een kus geeft en je weltrusten wenst, en je het gevoel geeft dat je de volgende ochtend samen wakker word en dat diegene nogsteeds van je houdt' Ik ben het met haar eens. Dát is Liefde. Niet iets wat je dus bij het eerste beste persoon uit een okverbekend bandje of een onbekende die je straat in komt lopen. Je kunt niet écht houden van iemand die je niet kent. Je kunt niet onvoorwaardelijk houden van een persoon waar je nog nooit contact mee hebt gehad. Dat is géén liefde. Dat is een belediging voor liefde. Liefde is iets moois, die naam, Liefde, moet je niet op de eerste beste persoon plakken. Je 'Liefde'. Dat is dom, pijnlijk en onreeël.
Het kan best dat je hem leuk vind, maar 'verliefd' is dus volgens mij een veel te groot woord.
Mew <3