Ik vind dat iedereen zich geen illusies moet maken, hij ( Bill) heeft misschien gezegd dat een relatie met ene fan hem wel cool lijkt, maar dat is niet realistisch. Zeker niet als je pas 11 bent. Ik bedoel niet dat je niet kunt dromen, maar Bill heeft voor zichzelf ook wel een leeftijdsgrens opgezet, dnek je niet? Net zoals Tom, hij zei dat hij tot vrouwen van de 40 ging en meisjes van 14 dacht ik, ofzoiets. Ik kan mis zijn, maar ik betwijfel of Bill ooit werkelijk verliefd gaat worden op een fan. En dat van die ware liefde, nou dan gaat hij lang mogen wachten, want sommige mensen vinden die nooit.
Mensen, als je nu 11 of 12 of wat dan ook bent en je voelt je gekwetst omdat je nu denkt dat je geen kans heb, zal ik je even iets zeggen: die heb je nooit gehad! De enige die misschien een kans zullen hebben zijn meisjes die zelf ook in de showbuzziness zitten, want die ZIET hij. Ons ziet hij als fans, niet als mogelijkheden om de ware te zijn. (valt het op dat ik dochter ben van twee afgestudeerde psychologen?) Verwar de realiteit niet met dromen, daar wortd je niet gelukkig van, ik kan het weten.