• Iedereen vertelt altijd die zinloze verhalen aan mij... 'Weetje Sem, gister heb ik een tshirt gekocht.'
    Ik: 'Oh'.

    Wat intresseert mij 't :C Ze vertellen die troep ook echt alleen tegen mij, ik vind 't verschrikkelijk. Soms vraag ik wel door 'Oh, leuk hoe ziet het eruit?'. Maarja. Misschien hadden sommige het wel door dat ik niet echt een verteller ben. Meestal als je met mij in gesprek bent moet jij een verhaal vertellen, want dat heb ik meestal nooit omdat ik het stom vind verhalen aan te horen doe ik dat zelf ook niet. Wat het enigste antwoord wat ik van vriendinnen zou krijgen is 'Oh, dat heb ik ook eens gehad.. blablabla *gaat verhaal vertellen*'. Ze reageren nooit op mijn verhalen, dus doe ik dat ook niet. Screw them.
    Maar aangezien ze me die altijd smorgensvroeg het 1e uur vertellen en ik dus doodmoe ben let ik nooit op lmao. Hoor ik het halve verhaal maar ;x Maarja, ze vertrouwen me heel vaak geheimen toe, die ik niet doorvertel. Dus misschien vertellen ze het gewoon liever zo tegen mij.. ofzo... weetikveel.

    Had ik ff zin om te zeggen. Wie heeft dat ook C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat het enigste antwoord wat ik van vriendinnen zou krijgen is 'Oh, dat heb ik ook eens gehad.. blablabla *gaat verhaal vertellen*'. Ze reageren nooit op mijn verhalen, dus doe ik dat ook niet.

    Dat heb ik dus ook bij 1 vriendin, dodelijk irritant.


    -

    Soms ook ja :3
    Maar 't meest heb ik dat mensen (één iemand eigenlijk) steeds vraagt 'En wat heb je gedaan vandaag?' gewoon omdat ze weet dat ik 'niet veel, jij?' antwoord zodat zij heel haar verhaal aan mijn neus kan hangen. I honestly don't care.

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 21:01 ]

    Dat heb ik ook.
    En als ik dan iets dat me dwars zit, wil vertellen, wil ik ook echt geen antwoord als: 'Oh, dat had ik ook een keer met die en die en dat en zus en zo en...'
    Dan heb ik echt zo iets van: Godverdomme, deze keer gaat het even over míj, oké?
    Maarja, dat kan je moeilijk zeggen. Het is nogal grof. :X


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik niet zo echt,maar bij vreemden dan heb ik wel zo van 'oke,wat moet ik zeggen/vertellen?'

    Als ik dingen heb gekocht en ik ben er superblij mee vertel ik dat ook aan mensen :X Hahahahah.


    it's so empty living behind these castle walls

    Daar hebben die van mij ook wel eens last van.
    Ik vind het irritanter als ik eerst een tijdje naar hen heb geluisterd, maar dan zelf wat wil vertellen en dat ze dan óf weglopen óf me gewoon negeren óf zomaar door mijn verhaal heen praten over iets heel anders.
    Sommige mensen zijn zo egoïstisch (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb heel vaak dan gaat het zo:
    'Ja, en toen blablabla en hij zei blablabla maar ik blablabla, weet je wel?'
    Ik zeg: 'Ja.'
    10 seconden later.
    'Hmm, wat zei je?'
    Dus dan reageer ik een beetje op automatische piloot, maar dan heb ik geen idee waar ze het over heeft.
    Mn vriendinnen vinden het wel grappig. De tweede keer luister ik wel gewoon altijd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Thingies schreef:
    Daar hebben die van mij ook wel eens last van.
    Ik vind het irritanter als ik eerst een tijdje naar hen heb geluisterd, maar dan zelf wat wil vertellen en dat ze dan óf weglopen óf me gewoon negeren óf zomaar door mijn verhaal heen praten over iets heel anders.
    Sommige mensen zijn zo egoïstisch (cat)
    Precies Anoukje ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien hadden sommige het wel door dat ik niet echt een verteller ben. Meestal als je met mij in gesprek bent moet jij een verhaal vertellen,
    Zo ben ik nou ook [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Thingies schreef:
    Daar hebben die van mij ook wel eens last van.
    Ik vind het irritanter als ik eerst een tijdje naar hen heb geluisterd, maar dan zelf wat wil vertellen en dat ze dan óf weglopen óf me gewoon negeren óf zomaar door mijn verhaal heen praten over iets heel anders.
    Sommige mensen zijn zo egoïstisch (cat)

    Omg, dat heb ik ook altijd. *#&! irri ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Thingies schreef:
    Daar hebben die van mij ook wel eens last van.
    Ik vind het irritanter als ik eerst een tijdje naar hen heb geluisterd, maar dan zelf wat wil vertellen en dat ze dan óf weglopen óf me gewoon negeren óf zomaar door mijn verhaal heen praten over iets heel anders.
    Sommige mensen zijn zo egoïstisch (cat)

    Dat komt me bekend voor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.