Iedereen vertelt altijd die zinloze verhalen aan mij... 'Weetje Sem, gister heb ik een tshirt gekocht.'
Ik: 'Oh'.
Wat intresseert mij 't :C Ze vertellen die troep ook echt alleen tegen mij, ik vind 't verschrikkelijk. Soms vraag ik wel door 'Oh, leuk hoe ziet het eruit?'. Maarja. Misschien hadden sommige het wel door dat ik niet echt een verteller ben. Meestal als je met mij in gesprek bent moet jij een verhaal vertellen, want dat heb ik meestal nooit omdat ik het stom vind verhalen aan te horen doe ik dat zelf ook niet. Wat het enigste antwoord wat ik van vriendinnen zou krijgen is 'Oh, dat heb ik ook eens gehad.. blablabla *gaat verhaal vertellen*'. Ze reageren nooit op mijn verhalen, dus doe ik dat ook niet. Screw them.
Maar aangezien ze me die altijd smorgensvroeg het 1e uur vertellen en ik dus doodmoe ben let ik nooit op lmao. Hoor ik het halve verhaal maar ;x Maarja, ze vertrouwen me heel vaak geheimen toe, die ik niet doorvertel. Dus misschien vertellen ze het gewoon liever zo tegen mij.. ofzo... weetikveel.
Had ik ff zin om te zeggen. Wie heeft dat ook C:
I live for the applause, you will die for it.