• Ja, want ik vraag het me al een tijdje af.
    Je hoort in intervieuws of gewoon in topics dat Bill en Tom op school gepest werden. Maar ze waren iets van 14/15 toen ze al grote hits hadden in Duitsland. Ook zijn er filmpjes waarin ze de school verlaten en dat ze acthervolgd worden door een groep meiden. Nu vraag ik me af; werden ze nou alleen maar gepest op school en raar aangekeken, of werden ze nou ook als 'sterren' behandeld op school? Ik vind er maar geen duidelijkheid in..


    it's so empty living behind these castle walls

    Ah ik keek net allemaal filmpjes over hun optreden in Februari 2006 enzo. En echt, als ik die grote zaal zie vol met fans ben ik echt blij voor ze!


    it's so empty living behind these castle walls

    L0VEDRUNK schreef:
    Ze werden gepest op school, en toen ze beroemd waren deden ze opeens aardig. Zo zitten die kinderen in elkaar.

    Amante schreef:
    Ik denk eerst gepest, tot ze beroemd waren, toen waren ze volgens mij geliefd :x
    Denk ik


    Smile with your heart.

    L0VEDRUNK schreef:
    Ze werden gepest op school, en toen ze beroemd waren deden ze opeens aardig. Zo zitten die kinderen in elkaar.


    None but ourselves can free our minds.

    L0VEDRUNK schreef:
    Ze werden gepest op school, en toen ze beroemd waren deden ze opeens aardig. Zo zitten die kinderen in elkaar.


    your eyes are like stars in the night.

    L0VEDRUNK schreef:
    Ze werden gepest op school, en toen ze beroemd waren deden ze opeens aardig. Zo zitten die kinderen in elkaar.