• Want, ik moest vandaag werken><
    en toen moest ik om 4:30 mijn warme bedje al uit. En toen moest ik om 5:30 weg van huis.
    Want ik moest om 6:15 bij een vriend zijn, die ook moest werken. dus wij gingen samen fietsen. En toen gingen wij doorfietsen. En toen waren wij om 6:40 op het werk. Want wij moesten om 6:50 aanwezig zijn want we gingen om 7:00 beginnen. En toen heb ik 12:30 gewerkt en ongeveer 5kilometer gelopen, de hele tijd gestaan, en 392,58 kilo paprika's geplukt. Dus ik ben moe en heb nu overal spierpijn. Want ik moest ook nog weer nara huis toe fietsen.:O

    Wie heb er nogmeer een boeiende dag gehad? xd

    x


    Stop holding me under and let me breathe.

    Dan moet je slapen. Ik niet. Een jochie even duidelijk gemaakt dat ik niet doe aan camsex, maar alleen hersenloze sletjes die niets beter kunnen vinden. Ja dat moesten jullie weten. :V


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ik heb enkel hoofdpijn :]
    mijn zusje is 2 geworden en ze was nogal blij :'D


    Let's do this poo

    Fantasque schreef:
    Dan moet je slapen. Ik niet. Een jochie even duidelijk gemaakt dat ik niet doe aan camsex, maar alleen hersenloze sletjes die niets beter kunnen vinden. Ja dat moesten jullie weten. :V


    ik slaap heel slecht. Dus ik heb geen zin om te gaan slapen>< ^^


    Stop holding me under and let me breathe.

    ik heb meer dan 6 uur danstraining gehad (beginnen om 7.30) en in de namiddag nog eens 4 uur dans en nu voel ik mijn spieren niet meer of nee ik voel ze juist heel goed. vooral omdat ik drie weken niets gedaan heb vanwege ziek zijn en vakantie
    en dan mocht ik nog wat huiswerk maken voor een half uur om dan nog eens vrijwillig (kuchkuch) te oefenen voor de training van morgen

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 23:02 ]


    Change, the only good thing in this world.