• Vandaag kreeg ik het leuke nieuws dat ik een B-attest heb, en dus een andere school mag gaan zoeken..Eigenlijk vind ik het best wel leuk, want mn vorige school was klote! Allemaal rijkeluis kindjes die altijd netjes gekleed waren in Gucci, Dior, Prada, enz... (die natuurlijk heel scheef keken als ik, als halve scenekid met een lippiercing op school kwam.. -.-)

    ik had al een nieuwe school, maar daar zitten blijkbaar alleen TH-haters, en wordt je afgeklopt als je maar een beetje anders bent! (niet dat ik me laat doe, maar liever vrienden dan vijanden..)

    drm: weet iemand mss een school zijn in Oost-Vlaanderen (mensen van Holland, doe geen moeite dus x]) waar er emo's, scenekids, th-fans enzo zitten?
    wnt ik heb nood aan mensen die meer like me zijn!

    x. (domme topic ja, maar ik zou graag een school hebben binnen 2 maanden! o_O)

    euhm nou ni echt bij ons maar het is wel een leuke school en leuke leerkrachtn soms wat streng maar iederen is wel blij da ze er zit buiten dan dat het school is--'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    jammer dat je in belgie woont bij ons op school zitten bijna geen th haters alleen maar emo,scenekiiids en th fans en gothics en skaters en punkers en nog meer...

    Neeh in Oostvlaanderen weet ik ook geen school.. Waar ik zit, in Antwerpen, zijn niet echt emo's enzo, maar je wordt er niet in elkaar geslagen of gepest fzo:D
    Toppie!:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Je hebt op alle scholen wel TH-haters en dat soort mensen. Daar kom je gewoon niet onderuit. En je hebt ook op elke school een buitenstaander. Dus ook Emo's en scencekids. Als ik jou was zou ik maar gewoon een school uit kiezen. Emo of niet, iedereen daar kan aardig zijn hoor! (flower)

    Succes! xXx Zeith
    PS: Ik werd op m'n oude school gepest omdat ik een scenekid ben. Maar dat was de basisschool hoor. Nu gebeurd dat al lang niet meer!

    Uhhmm.. kutje.. xP ik woon in overijssel dus sorry... :'( mr by my opschool sitten goths & emo's enz. wel & op sgool nog dichterby [was myn 1e keus mr kon nie omdak te hoog niveau had ;l] sitte heel veel scenekids enz. xD


    We can only learn to love by loving.