• Ja ik ga nu een best wel lang berichtje typen voor mijn doen, En die hem? Dat is Bas. Mijn Bas, Mijn Vriend.
    Degene die mij pas heeft ontmaagd.
    Bas, Mijn liefde. Gisteren terug gegaan van Oostvoorne (Zuid-Holland) naar Noordhorn (Groningen). Daar woont hij, Ik mis hem super erg.
    Ik heb 15 dagen geleden voor het eerst seks met hem gehad, Bij hem thuis.
    Ik ben op Maandag 5 Juli naar hem toe gegaan voor een 'midweekje' tot 10 juli.
    Op 10 Juli is hij met mij mee terug gekomen naar Oostvoorne, De plek van het Kruiningergors.
    De camping waar ik op sta met een vakantie bungalow van mijn ouders en mij, Nu is hij Gisteren naar huis gegaan En het enige wat ik nu doe ik huilen huilen huilen.. Ik heb gisteren zelfs op het punt gestaan mijn kleren in te pakken en met de metro naar Station Alexander in Rotterdam te gaan en dan over te stappen op de trein naar Zuidhorn (de plaats naast Noordhorn) met mijn OV Chipkaart.
    Kan het zo zijn dat Bas & Ik soulmates zijn, Die niet bijelkaar vandaan horen te zijn?
    Ik denk van wel.
    Goed over op het volgende onderwerp.
    Ik heb nu iedere keer ruzie met mijn ouders, Gisteren noemde mijn 'stiefvader' Me 'DOM WIJF MET GRAFTAKKEN MUIL!' en vandaag sloeg hij me en zei hij 'Je moet je teringmuil houden'
    Fijn he, Ouders? ik zit gewoon in te erge problemen.
    Liefdes verdriet en ruzie's, Ik wil naar Hem toe!
    Wou dat ik dichterbij hem woonde, Dan zou ik nu vast lekker naast hem zitten en hem kusjes geven..
    Fijne gedachte.


    Bedankt voor het lezen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 19:11 ]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik had waarschijnlijk allang de trein naar hem toe gepakt. Maar ik denk sowieso nooit na voordat ik dat soort dingen doe.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou allang naar hem toe zijn gegaan, zeker met zo'n stiefvader.
    en nu zeg ik natuurlijk niét dat jij dat moet doen, ik zeg alleen dat ik dat zou hebben gedaan. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Dat ik dit zeg is misschien fout van mij, maar ik zou naar hem toe gaan. Dat je vader zoiets zegt en je gaat slagen, is echt niet normaal, en hélemaal niet oké!


    None but ourselves can free our minds.

    Het grote probleem met mij is dat ik dat niet durf.
    Like, Ik heb Autisme. Die dingen zijn nogal moeilijk voor me, Ik denk wel dat ik nog wel een weekje ga ofzo.
    Hoop ik..


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik zou allang naar hem toe gegaan, maar ik ben jou niet.
    En ik zie dat je Autisme heb, dat is wat moeilijker voor jou dan.
    Heb zelf een vriend die autistisch is dus ik weet hoe het is.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Reassurance schreef:
    Ik had waarschijnlijk allang de trein naar hem toe gepakt. Maar ik denk sowieso nooit na voordat ik dat soort dingen doe.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oh dan woont hij vlakbij mij :X

    Maar dat is echt wel heel kut, ook dat van je stiefvader. Ik zou gewoon naar hem toegaan voor een weekje ofzo, het is nu toch vakantie !


    -

    Reassurance schreef:
    Ik had waarschijnlijk allang de trein naar hem toe gepakt. Maar ik denk sowieso nooit na voordat ik dat soort dingen doe.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ga gewoon naar hem toe meid. Moest mijn vader mij slaan, ik was allang weggegaan. En zeker als je je vriend zo hard mist :]


    Don't be a drag, just be a queen.

    Reassurance schreef:
    Ik had waarschijnlijk allang de trein naar hem toe gepakt. Maar ik denk sowieso nooit na voordat ik dat soort dingen doe.


    Hope goes lost but never dies.