• Ja, van mijn beste vriend en overigens mijn crush. -als ik het al zo kan noemen.-

    Dat wist mijn zus me vandaag te vertellen, dat ze aan mijn humeur wisten hoe hij tegen mij deed. Dus als ik vrolijk ben weten ze; Hij doet aardig en vet lief tegen mij. En ben ik chagrijnig en niet om aan te spreken dan gedraagt hij zich als een klootzak. En het felste van de grap is dat ik dat zelf niet eens doorheb.

    But, om dit toch wat nuttig te houden, hebben jullie dat ook dat je humeur van iemand anders afhangt?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja, vaak. Volgens mij is dat normaal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen idee, mijn moeder kan wel uit een foto met ong 100 man eruit halen wie ik leuk vind


    Queen of Hell is my name

    Precies hetzelfde als bij jou.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Haha, vaak eigenlijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij mij hangt het af van hoe m'n vriendje zich gedraagt.

    Jaa, maar vooral bij het weer.
    Maar dat heeft iedereen denk ik wel...
    Als het zomer is en licht buiten ben ik vrolijk
    en als het donker is ben ik dat niet Ö..
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Ikkan van het ene op het andere moment heel lastig worden, gewoon omdat iemand iets zegt, ik iets zie/hoor en ik daardoor aan iemand/iets moet denken.


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Ja, maar dat heb ik eigelijk met iedereen.
    Vooral met mn vriend natuurlijk, maar als iemand iets lulligs zegt waarvan ik weet dat het waar is, dan kan ik ook vet chagrijnig worden.
    Alleen als ik vind dat mijn vriend te droog doet in een sms kan ik al boos worden. Terwijl ik normaal zelf altijd droog doe in smsjes of MSN.

    Mijn humeur wisselt altijd heel snel. En meestal snauw ik iedereen dan af, dus dan weten ze dat ze er maar niet op in moeten gaan.


    it's so empty living behind these castle walls

    Lagoon schreef:
    Ja, vaak. Volgens mij is dat normaal.

    Ja, heb ik ook bij bepaalde personen.


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    ik had dat ook heel erg ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.