• Ik ga kapot. :'l
    Mijn beste vriend, sinds de kleuterschool heeft tegen me gelogen over iets en had het hem nog nagevraagt en toch blijft hij het ontkennen. kom ik er net achter, geeft hij het toe. Heb ik onze vriendschap afgekapt. Hij zeggen dat het beter voor me was als ik het niet wist bladiebla, en daarna 2 minuten laten was het weer een beetje goed. Kom ik erachter dat hij nog meer leugens voor me heeft. Deze vriendschap is nu gewoon klaar. Ik vind het niet leuk, maar het is gewoon beter. Ik zit hier te huilen en ik weet zeker dat ik vannacht niet meer kan slapen. (huil)

    - Sorry ik moest dit ff kwijt.


    I hope you die :3

    Ahw dat is altijd kut ö
    Maar als hij er echt een goede rede voor had zou ik hem nog een kans geven ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ah, dat is echt kut voor je! D: Maar het is inderdaad beter. Of misschien moet je eens met die vriend gaan praten? Wie weet lukt dat. Waarmee ik niet zeg dat je 'm meteen terug als beste vriend moet nemen, maar gewoon praten (:

    Heel veel sterkte (flower).
    Er zijn eenmaal zulke mensen op de aarde.

    Misschien had hij er een geldige rede voor? Ik zou er gewoon nog eens mee praten. (:
    Toch, veel stertke. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik weet hoe je je voelt: ik heb 2 jaar geleden hetzelfde meegemaakt x:
    Heel veel sterkte, het zal voor een tijd kut blijven, maar ik weet zeker dat je er weer bovenop komt <3
    Hij is het niet waard.