• Ja, ik was om half twee uit dus we besloten met de klas een patatje te halen en die bij iemand thuis te eten. Om naar huis te gaan moet ik weer langs school.

    Maarja, ik fiets met twee jongens richting school. Overal was politie. Wij dachten dat er een overval was bij een winkelcentrum in de buurt. Was het maar zo.
    Iemand van onze school is met een mes bedreigd en toen is haar broer geflipt. Toen kwam er ruzie tussen onze school en heel veel buitenlanders.
    Wij wisten dat niet, dus wij langs school. Toen werd ik stilgehouden van iemand van school, dat ik niet naar huis kon via die weg. Ik kreeg het hele verhaal uitgelegt en er schenen al kleine gevechten geweest te zijn en mensen opgepakt te zijn. Leuk, ik durfde dus niet naar huis..
    Terug fietsen en dan om fietsen werkte ook niet, want er kwamen ook mensen van de andere kant. We waren dus omsingels, joepie.
    Ik ben ook nog bijna aangehouden omdat ik met een groep stond, een eind van de school af. Toen zijn we snel weggefietst, want niemand wil aangehouden worden. Die broer van dat meisje die bedeigd is stond er ook bij. Ik was het helemaal zat en ik ben een heel stuk naar huis gebracht door iemand. Toen heb ik een stukje bellend gefietst, en toen kwam iemand tegen van een andere school die ik ken.

    Nou, zo ben ik toch nog thuis gekomen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    wow
    heftig,
    gelukkig dat je nog goed thuis bent gekomen dan


    Why don't you break my heart

    Heftig ;o


    your eyes are like stars in the night.

    ik vind het zó zielig dat mensen andere mensen gaan bedreigen !

    En ik vind het ook zielig voor jou dat je bang was :(

    gelukkig is het goed gekomen !


    I solemny swear i am up to no good

    Omg, kei eng ö


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Poseidon schreef:
    Heftig ;o


    we are radio hysteria

    Vandaag stond ik op het schoolplein en op mijn school zitten veel allochtonen, en zon nederlander had ruzie met 4 ofzo, hij zo: 'KANKER ALLOCHTONEN.'
    En ik schrok me dood jonge, want ik ben zelf ook half 'allochtoon.' En die jongen was een beetje boos, hij helemaal schelden enzo. Ik kreeg een halve hartaanval.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik zou dan echt zo iets hebben van; oke ik ga gewoon hier blijven staan tot iemand het oplost >.<


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday