• Boem scooter tegen me aan.

    Godver, ik kom net van school, ben bijna thuis, en ik haal 2 mensen in, en eventjes later, komt er iemand langs en BOEM daar lig ik. De kut mogool op de scooter reed door zonder om te draaien ofzo.
    Die 2 die ik had ingehaald kwamen me helpen x']
    eigenlijk lach ik mezelf echt uit. Zit ik hier dan. Niemand thuis, heb een enorme gat op mijn arm, lip die bloed, en enkel doet pijn. -.-" rotjoch. ik kan zulke mensen echt niet uitstaan -.-"

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2010 - 14:57 ]


    we were always meant to say goodbye.

    Lagoon schreef:
    Wtf wat een lul ._.


    it's ok to be gay!

    Scooters zijn asociaal Ö
    Ik was een keer aan het hiken en toen werd ik aangereden door zo'n arrogante klotewielrenner, het scheelde niks of mijn tas bleef aan hem hangen en dan had ik vanalles gebroken, en een paar meter verder viel 'ie recht in het prikkeldraad, ghehehe ik stond hem uit te lachen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 15:37 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    wat een klootzak. sterkte


    make cake, not war

    Lucidity schreef:
    Scooters zijn asociaal Ö
    Ik was een keer aan het hiken en toen werd ik aangereden door zo'n arrogante klotewielrenner, het scheelde niks of mijn tas bleef aan hem hangen en dan had ik vanalles gebroken, en een paar meter verder viel 'ie recht in het prikkeldraad, ghehehe ik stond hem uit te lachen.


    haha
    lekker voor hem :Y)


    we were always meant to say goodbye.

    Teringhond. En nee, dat kan ik niet zachter uitdrukken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lagoon schreef:
    Wtf wat een lul ._.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    wat een rotzak, maar als ie met z'n scooter was is ie mss bij jou uit de buurt en zie je hem terug?