• Boem scooter tegen me aan.

    Godver, ik kom net van school, ben bijna thuis, en ik haal 2 mensen in, en eventjes later, komt er iemand langs en BOEM daar lig ik. De kut mogool op de scooter reed door zonder om te draaien ofzo.
    Die 2 die ik had ingehaald kwamen me helpen x']
    eigenlijk lach ik mezelf echt uit. Zit ik hier dan. Niemand thuis, heb een enorme gat op mijn arm, lip die bloed, en enkel doet pijn. -.-" rotjoch. ik kan zulke mensen echt niet uitstaan -.-"

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2010 - 14:57 ]


    we were always meant to say goodbye.

    Wat een asshole!
    Beterschap <3

    omg wat gay dat hij doorreed >.<
    sterkte
    (flower)

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 14:49 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Wtf wat een lul ._.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    UNCOMMON schreef:
    Wat een asshole!
    Beterschap <3

    UNCOMMON schreef:
    Wat een asshole!
    Beterschap <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    als je zn nummerbord hebt onthouden kan je hem aangeven voor doorrrijden bij aanrijding, ik weet alleen niet of ze daar ook werkelijk wat aan doen :X


    I solemny swear i am up to no good

    Zal ik komen om hem in elkaar te timmeren? Dan binden we i.p.v de laptop hem achter de auto's. Wel zielig voor je arm, lip en enkel.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wat een kutlul.


    Smiling but close to tears.

    Weet je, je mag hem aangeven wegens door rijden na een aanrijding/ongeluk ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hoshizora schreef:
    Weet je, je mag hem aangeven wegens door rijden na een aanrijding/ongeluk ^^


    Dat dacht ik eerst ook, maar toen dacht ik dat dat alleen was met autobestuurders? ;o


    Smiling but close to tears.

    UNCOMMON schreef:
    Wat een asshole!
    Beterschap <3

    Scientist schreef:
    als je zn nummerbord hebt onthouden kan je hem aangeven voor doorrrijden bij aanrijding, ik weet alleen niet of ze daar ook werkelijk wat aan doen :X


    neeh ik lag op de grond, en ik zag de lucht als eerst, en toen ik mijn hoofd naar die richting van de scooter omdraaide zag ik alleen een lichtblauwe scooter, meer kon ik niet zien. -.-"


    we were always meant to say goodbye.

    XTC schreef:
    (...)

    Dat dacht ik eerst ook, maar toen dacht ik dat dat alleen was met autobestuurders? ;o


    Waarom zou dat niet mogen? Hij is toch de bestuurder met de meeste 'kracht' om zo te zeggen?
    Gewoon proberen ;D


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Washington schreef:
    Zal ik komen om hem in elkaar te timmeren? Dan binden we i.p.v de laptop hem achter de auto's. Wel zielig voor je arm, lip en enkel.


    ahaha, oke :Y)
    bedankt (:


    we were always meant to say goodbye.

    Hoshizora schreef:
    (...)

    Waarom zou dat niet mogen? Hij is toch de bestuurder met de meeste 'kracht' om zo te zeggen?
    Gewoon proberen ;D


    + daarbij. Die klootzak had een opgevoerde scooter. x']


    we were always meant to say goodbye.