• Ik droom altijd heel erg. Soms zijn het leuke dromen, maar soms zijn het ook echt nachtmerries..
    Zoals vannacht! Ik droomde dat er iemand achter me aan zat om me te verkrachten en net toen hij me te pakken had, schrok ik wakker.
    Door die nachtmerrie had ik echt schrik om nog over straat te gaan vandaag. Maar ik moest naar de kapper..
    Toen ik van de bus stapte en de straat wou over steken stond er ook een oude kleine vent te wachten. Hij draait zich om en begint me echt van kop tot teen te bekijken. Hij draait zich terug om en enkele seconden weer, net alsof ik een of andere hoer was ofzo. Ik dacht terug aan mijn nachtmerrie en freakte het bijna uit en had zin om hem uit te gaan schelden. Uiteindelijk was het groen en nadat hij nog enkele keren me zat aan te gapen heb ik hem snel voorbij gelopen zodat ik snel de kapper kon binnengaan.

    Ik heb echt een hekel als anderen me zo aanstaren/aankijken. En zeker van die oude venten.. Pedo's!

    Bah die mensen zijn echt eng ja ö

    Ik heb nooit nachtmerries :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ieuw,, dat haat ik ook ;O
    ik hoop voor je dat het niet nog eens gebeurd <3


    You can agree with me or you can be wrong

    Meestal zijn het nog niet eens degene die zoiets doen, die mensen die er vies uitzien.
    Maar ew, dat moet best vies zijn geweest.
    Ik heb fantastisch gedroomd vannacht (a)

    Ik roep altijd wat als ze zo raar staan te kijken :Y)

    Ik haát nachtmerries. Ze maken je midden in de nacht wakker en dan zit je ermee. Lekker gezellig.


    we were always meant to say goodbye.

    Eloquently schreef:
    Meestal zijn het nog niet eens degene die zoiets doen, die mensen die er vies uitzien.
    Maar ew, dat moet best vies zijn geweest.
    Ik heb fantastisch gedroomd vannacht (a)

    Lagoon schreef:
    Bah die mensen zijn echt eng ja ö

    Ik heb nooit nachtmerries :3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik droom zelg over, Mij school , en dat ik iets had wat ik nu heb :S


    Dont worry anymore if you have a choice

    ik droom super snel over een mooie film die ik heb gezien alleen veranderd het in een nachtmerry:S


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt