• Ik vond hem wel nog al kinderachtig, ookal ken ik hem niet maar ik bedoel zijn stem is te hoog voor zijn leeftijd, waar hij nu wel niks kan aandoen, en hij is ook wel klein..
    Zijn songteksten vind ik goed, maar zijn liedjes weer niet.
    Zijn ego is gewoon te groot en dat vergrootte nu zeker door dit;

    What about other young singers, such as Miley Cyrus and The Jonas Brothers? Bieber started a possible war in the tween world by implying that those artists are nothing more than Disney-manufactured drones. Asked why he's so popular among various demographics, he replied:
    "I think it's because I didn't go through the Disney route. I didn't go corny... I've been cool and collected."


    Weetje zijn ego is nu zo groot omdat hij nu best wel bekend aan het worden is maar dat zal ook minderen, dat was net zoals Tokio Hotel, die zijn nu ook minder, maar nog steeds bekend. Awel het zal met hem ook gebeuren. Zijn voetjes zijn veel te ver weg van de grond.

    En het is misschien ook omdat ik fan ben van Miley en Jb. Maar zoiets zeg je niet, ik bedoel..
    Jealous much?

    + 1. (toegevoegd) ik vind ook persoonlijk dat hij niet met zijn bekendheid kan omgaan, als ik dan iets zie over hem waar hij praat ofzo..
    + 2. (toegevoegd) Hij heeft zo een liedje weet niet welk, waar hij zo zingt alsof hij de liefde van zijn leven heeft gevonden en hij is 16, ik bedoel, dat je over liefde zingt ok maar hou het dan iets realistisch.. wist ik maar welk liedje, maar ben niet in de mood om die op te zoeken


    Schiet me niet dood door dit of haat me niet.

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 16:00 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Is dat liedje niet baby, ghehe. Verslaving aan dat lied :'D Maar idd, ik mag hem ook écht niet


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Justin bieber is focking arrogant!
    Ik hoorde een keer een klein stukje dat ie een nummer ging opnemen met een ander artiest, En wtf, Hij deed net alsof hij de beste was, en vertelde die andere even heel arrogant hoe hij het moest doen, en dat het niet goed genoeg was o.o
    Serieus, ik haat dat soort gasten.

    Dus, ik vind jou topic wel oprecht. =)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik vindt dat je helemaal gelijk hebt! Ik noem hem Justin Pieper. :Y)


    everything you imagined, and more...

    Godfather schreef:
    Ik vindt dat je helemaal gelijk hebt! Ik noem hem Justin Pieper. :Y)

    Amen.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Nee hij heeft geen ego.. Totaal niet.. ga maar nog meer filmpjes kijken dan merk je het wel.. soms lijkt het dat hij een ego heeft maar dat is totaal niet waar.. Hij zorgt goed voor zijn fans, hij geeft altijd handtekeningen en al die shit.. Hij is gewoon een dood normaal jochie :] en als hij zo doet krijgt hij een bitchclap van zijn moeder xD nee serieus..

    Justin bieber is fxcking lauw door zijn grote ego.:9~


    Smiling but close to tears.

    Degene die het hoogst staan, donderen ook het hardst naar beneden. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ghehe ja justin bieber is lauw.. en tha best en heeft geen ego(A) Anders krijgt hij met mijn vuist te maken..

    Jaimylovesjb schreef:
    Ghehe ja justin bieber is lauw.. en tha best en heeft geen ego(A) Anders krijgt hij met mijn vuist te maken..

    Laat die twee dan maar kennismaken, haha. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Haha, welke artiest heeft nou geen attitude?
    En daarnaast vind ik dat ie best gelijk heeft met die Disney-route.. Dat is toch eigenlijk gewoon zo?
    Maar dit topic is lekker oud..?


    I chill back and I spread peace n love

    ik ga je niet haten of doodschieten dat verdien jij niet...
    jij verdient een (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik mocht dat kind altijd al niet. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    PEUT schreef:
    Akkoord met alles (:
    maar weetje,
    hij dnekt ook dat liefde 'te koop is' in veel liedjes van hem staat erin dat hij alles zal kopen voor het meisje dit dat,

    Ja, dat geloof ik best. Heel veel van zulke popnummers gaan zo.

    Is dit trouwens bevestigd?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een hekel aan Justin bieber omdat die fans gewoon zo obsessed zijn D:


    I don't need words to feel those lips.

    hm die moet een beetje meer naar zichzelf kijken:'D ik vind het nieuwe th trouwens ook wel goed:$, ik zal het maar niet zeggen xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.