• Ik vond hem wel nog al kinderachtig, ookal ken ik hem niet maar ik bedoel zijn stem is te hoog voor zijn leeftijd, waar hij nu wel niks kan aandoen, en hij is ook wel klein..
    Zijn songteksten vind ik goed, maar zijn liedjes weer niet.
    Zijn ego is gewoon te groot en dat vergrootte nu zeker door dit;

    What about other young singers, such as Miley Cyrus and The Jonas Brothers? Bieber started a possible war in the tween world by implying that those artists are nothing more than Disney-manufactured drones. Asked why he's so popular among various demographics, he replied:
    "I think it's because I didn't go through the Disney route. I didn't go corny... I've been cool and collected."


    Weetje zijn ego is nu zo groot omdat hij nu best wel bekend aan het worden is maar dat zal ook minderen, dat was net zoals Tokio Hotel, die zijn nu ook minder, maar nog steeds bekend. Awel het zal met hem ook gebeuren. Zijn voetjes zijn veel te ver weg van de grond.

    En het is misschien ook omdat ik fan ben van Miley en Jb. Maar zoiets zeg je niet, ik bedoel..
    Jealous much?

    + 1. (toegevoegd) ik vind ook persoonlijk dat hij niet met zijn bekendheid kan omgaan, als ik dan iets zie over hem waar hij praat ofzo..
    + 2. (toegevoegd) Hij heeft zo een liedje weet niet welk, waar hij zo zingt alsof hij de liefde van zijn leven heeft gevonden en hij is 16, ik bedoel, dat je over liefde zingt ok maar hou het dan iets realistisch.. wist ik maar welk liedje, maar ben niet in de mood om die op te zoeken


    Schiet me niet dood door dit of haat me niet.

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 16:00 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    L0VEDRUNK schreef:
    Hij heeft wel gelijk hoor met dat Disney-gedoe. Als je via Disney bekend wordt, ben je veel meer een kindersterretje dan als je bekend wordt door Usher.
    Kom op, can't blame him dat ie zo uit de hoogte doet; dat is eigenlijk gewoon een hele natuurlijk reactie als je opeens gillende meisjes achter je aan hebt en hit na hit scoort.


    You move me ......... Kurt

    & why the hell staat deze topic bij 'Serie promoten'?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Joker schreef:
    ''I've been cool and collected."
    HAHAHAHA, HIJ WEL! :'D

    Hahaha, hij ALTIJD. -kuch kuch-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik mag hem niet. écht niet.
    Ik dacht altijd al dat hij een groot ego had, en dat is nu nogmaals bevestigd.
    Okay, ik ben nu niet de grootste fan van Miley Cyrus, maar ze heeft toch wel méér dan hem bereikt?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hij heeft wel gelijk, van dat Disney gedoe. Maar zoiets beledigends zeg je gewoon niet in het openbaar. Hij is ook niets meer dan een mediaproduct.

    nou ik geef je gelijk.. omdat ik presoonlijk justin bieber niets vind.. hij is in feiten nog een kleine uk.. in vergelijking met de rest.. maar hij doet wel naar mijn zeggen alsof hij ineens volwassen is ofzo... en ik weet niet presies hoeoud hij nou is... qua gedrag is hij zoiezzo 12 voor mij.. natuurlijk zijn er misschien mensen waar je minder fan van bent waar je eventueel liever niet mee samenwerkt die het misschien anders hebben gedaan.. maar er bestaat ook nog zoiets als respect.. en als hij dat niet kan geven vind ik oook niet dat hij het mag krijgen..

    ja das mijn mening..

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 23:06 ]


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    nou ik geef je gelijk.. omdat ik presoonlijk justin bieber niets vind.. hij is in feiten nog een kleine uk.. in vergelijking met de rest.. maar hij doet wel naar mijn zeggen alsof hij ineens volwassen is ofzo... en ik weet niet presies hoeoud hij nou is... qua gedrag is hij zoiezzo 12 voor mij.. natuurlijk zijn er misschien mensen waar je minder fan van bent waar je eventueel liever niet mee samenwerkt die het misschien anders hebben gedaan.. maar er bestaat ook nog zoiets als respect.. en als hij dat niet kan geven vind ik oook niet dat hij het mag krijgen..

    ja das mijn mening..

    Helemaal waar, respect! :D


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Hij gaat eens hard op zijn bakkes stuiken, en dan ga ik lachen.
    Als hij geen respect heeft, dan ik ook niet. Dat schijnheilige joch.

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 23:23 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    Hij gaat eens hard op zijn bakkes stuiken, en dan ga ik lachen.

    Ik doe mee! (hoera)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Nuja, de media zei het dus het kan goed ietwat verdraaid zijn... Dat doet de media altijd!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hij is ego vind ik.
    Hopelijk word het niet erger want dan kunnen sterren hem wel eens gaan hate en usher kan het misschien niet aanvaarden.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Artemis schreef:
    Hij gaat eens hard op zijn bakkes stuiken, en dan ga ik lachen.
    Als hij geen respect heeft, dan ik ook niet. Dat schijnheilige joch.


    Als hij valt, is dat voor mijn een droom die uitkomt :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Andalasia schreef:
    Nuja, de media zei het dus het kan goed ietwat verdraaid zijn... Dat doet de media altijd!

    Ok waar, maar ik zou er echt niet van verschieten moest hij het echt gezegd hebben, hij ziet er zo een typê uit..
    En als ik dan eens een foto zie van hem is dat zo fashion uknow alsof 'ik ben het'.. het staat hem niet en hij zou beter stoppen


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    NYC schreef:
    In fan van Justin, Miley en Jb maar Justin heeft wel gelijk hoor. En aangezien het zijn mening is mag ie die best zeggen, vind ik dan.


    Same. (behalve dat van fan)

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 23:44 ]


    All this dampness is damp.

    "justinbieber

    to all the haters out there i wish u the best. U cant bring me down. I wake up everyday grateful 4 the opportunity and grateful to the fans "

    zei hij op twitter. Dus hij is niet arrogant! :x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.