• Ik vond hem wel nog al kinderachtig, ookal ken ik hem niet maar ik bedoel zijn stem is te hoog voor zijn leeftijd, waar hij nu wel niks kan aandoen, en hij is ook wel klein..
    Zijn songteksten vind ik goed, maar zijn liedjes weer niet.
    Zijn ego is gewoon te groot en dat vergrootte nu zeker door dit;

    What about other young singers, such as Miley Cyrus and The Jonas Brothers? Bieber started a possible war in the tween world by implying that those artists are nothing more than Disney-manufactured drones. Asked why he's so popular among various demographics, he replied:
    "I think it's because I didn't go through the Disney route. I didn't go corny... I've been cool and collected."


    Weetje zijn ego is nu zo groot omdat hij nu best wel bekend aan het worden is maar dat zal ook minderen, dat was net zoals Tokio Hotel, die zijn nu ook minder, maar nog steeds bekend. Awel het zal met hem ook gebeuren. Zijn voetjes zijn veel te ver weg van de grond.

    En het is misschien ook omdat ik fan ben van Miley en Jb. Maar zoiets zeg je niet, ik bedoel..
    Jealous much?

    + 1. (toegevoegd) ik vind ook persoonlijk dat hij niet met zijn bekendheid kan omgaan, als ik dan iets zie over hem waar hij praat ofzo..
    + 2. (toegevoegd) Hij heeft zo een liedje weet niet welk, waar hij zo zingt alsof hij de liefde van zijn leven heeft gevonden en hij is 16, ik bedoel, dat je over liefde zingt ok maar hou het dan iets realistisch.. wist ik maar welk liedje, maar ben niet in de mood om die op te zoeken


    Schiet me niet dood door dit of haat me niet.

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 16:00 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Akkoord met alles (:
    maar weetje,
    hij dnekt ook dat liefde 'te koop is' in veel liedjes van hem staat erin dat hij alles zal kopen voor het meisje dit dat,


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Ik zal hier wat quotes van hem droppen wat bewijst dat hij niet arrogant is:

    'just got Incredible News... MY WORLD 2.0 is the #1 album on BILLBOARD again!! this is because of the greatest fans in the WORLD!! Thank U!! '

    'let's all be supportive of eachother and proud of one another and hope for the best for your neighbor '

    'Sometimes this is the most fun ever. other times its really hard and there's so much pressure. Thanks 2 everyone for the support. means alot '

    Hy is heel dankbaar voor wat hy allemaal heeft en heeft zeker niet de bedoeling gehad om uit te halen naar de Disneysterren. Met de meeste is hij zelfs bevriend dus waarom zou hij dat in godsnaam doen? En zoals sommige hier al zeiden; hij heeft wel gelijk.


    Let's do this poo

    Poseidon schreef:
    Justin is één en al ego.

    Idd.

    Op één punt heeft die snotneus wel gelijk, dat MC en JB disney sterren zijn, maar ik vind dat alle tienersterren tot die categorie behoren en dus allemaal even overated zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Artemis schreef:
    Hij gaat eens hard op zijn bakkes stuiken, en dan ga ik lachen.
    Als hij geen respect heeft, dan ik ook niet. Dat schijnheilige joch.

    Yo, inderdaad! ;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Atlanta schreef:
    Ik zal hier wat quotes van hem droppen wat bewijst dat hij niet arrogant is:

    'just got Incredible News... MY WORLD 2.0 is the #1 album on BILLBOARD again!! this is because of the greatest fans in the WORLD!! Thank U!! '

    'let's all be supportive of eachother and proud of one another and hope for the best for your neighbor '

    'Sometimes this is the most fun ever. other times its really hard and there's so much pressure. Thanks 2 everyone for the support. means alot '

    Hy is heel dankbaar voor wat hy allemaal heeft en heeft zeker niet de bedoeling gehad om uit te halen naar de Disneysterren. Met de meeste is hij zelfs bevriend dus waarom zou hij dat in godsnaam doen? En zoals sommige hier al zeiden; hij heeft wel gelijk.

    Ik heb nooit gezegd dat hij arrogant is, maar hij zou zo'n meningen voor zichzelf moeten houden, en als hij er mee bevriend is waarom zegt hij dan zoiets dat noemen ze dan schijnheilig.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    hij zei ook dat mariah carey ouderwets was.
    wat een Faggot! --'


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    L0VEDRUNK schreef:
    Hij heeft wel gelijk hoor met dat Disney-gedoe. Als je via Disney bekend wordt, ben je veel meer een kindersterretje dan als je bekend wordt door Usher.
    Kom op, can't blame him dat ie zo uit de hoogte doet; dat is eigenlijk gewoon een hele natuurlijk reactie als je opeens gillende meisjes achter je aan hebt en hit na hit scoort.


    Hope goes lost but never dies.

    Zaitsev schreef:
    Het allereerste interview dat ik met hem zag - weet niet eens meer waar op YT het stond - had ik al zoiets van: nee, iets bij die jongen moet ik niet. Maar goed, ik luister er toch nooit naar.

    Precies.
    Klein snotjong. :P


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    Precies.
    Klein snotjong. :P


    vind ik ook!


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    hij zingt liedjes over liefde, terwijl hij toegegeven heeft nog nooit verliefd te zijn geweest, wtf :']
    Maar ik snap het ergens ook wel. Als je disney artiest bent worden bepaalde dingen van je verwacht, die je wat minder vrijheid geven om te doen wat je echt wilt. watminder
    Ik heb niks tegen beide JB's, en al die disneydingesen, en weet ik veel, ik houd van iedereen :Y)


    all I want for christmas is a girlfriend

    JolienShizzo schreef:
    (...)
    Ik heb nooit gezegd dat hij arrogant is, maar hij zou zo'n meningen voor zichzelf moeten houden, en als hij er mee bevriend is waarom zegt hij dan zoiets dat noemen ze dan schijnheilig.

    lol vrijheid van meningsuiting much :']
    Hij mag toch heus wel zeggen wat hij vindt? Ja, het klinkt nogal lullig en arrogant, maar wat is nou beter? Een glimlachje op je gezicht doen, en zeggen dat je overal van houdt, of een risico nemen, en gewoon de waarheid vertellen? Ik heb wel respect voor hem :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik vond 'm altijd al een snol met een te groot ego. Ik bedoel kijk naar zijn videoclips, hoe hij daar z'n show verkoopt. slmkdfjskd ik wil z'n nek omdraaiden als ik het zie.

    Wasteland schreef:
    (...)
    lol vrijheid van meningsuiting much :']
    Hij mag toch heus wel zeggen wat hij vindt? Ja, het klinkt nogal lullig en arrogant, maar wat is nou beter? Een glimlachje op je gezicht doen, en zeggen dat je overal van houdt, of een risico nemen, en gewoon de waarheid vertellen? Ik heb wel respect voor hem :]

    Zo gaat hij nog problemen krijgen.
    16 en al zo'n grote mond? Hij denkt dat hij da muziekwereldje kent, maar hij heeft nog veel te leren.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kwas zo aan het denken, wat als hij dan EINDELIJK is in zijn puberteit zal komen, dan zal hij dik falen want zijn stem zal - hopelijk voor hem - veranderen, en waarschijnlijk niet goed meer zijn. Zijn stem zal voortdurend oveslaan, ocharme.. not.

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 11:32 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.