• ik snap dus echt niet waarom mensen met iemand kussen zonder dat ze samen zijn.
    Hoorde net van een vriend dat hij verliefd is op een meisje , vroeg ik hem weet zij dat. Hij zei ja en dan vroeg ik of zij ook op hem is hij zei ja ik denk het want we hebben daarstraks gekust. Wat voor bulshit , is dat nu als je met iemand kust , ben je er erna toch wel mee samen of niet soms ?


    There's nothing like us.

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)


    gha ja dat dacht een vriendin van mij serieus...

    maarja die heeft nu een kind ><

    ik heb wel eens iemand gezoent... maar toen daarvoor had ik niets met diegene.. en na die zoen dus zegmaar gelijk wel... xD
    En daarom ben ik dus aan de pil ^^' De beste vriendin van mijn vriendje is nu ook zwanger. Zij is 19, maar toch. Ik vind het echt dom van haar, want het is dus niet gepland.


    Life is hard and then we die

    MakeBelieve schreef:
    Ik zoen ook wel eens met iemand zonder bij bedoelingen :x


    ja ik ook maar dat is anders... [want al mijn male friends are gay.. letterlijk..]
    ik weet ook trouwens niet of ik het echt zoenen meot noemen ja dat was 1x maar toen was ik volgens mij dronken xD en voor de rest geef ik ze altijd een kusje... maar dat is standaart geworden xD


    A Noble was Born in Chaos

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En daarom ben ik dus aan de pil ^^' De beste vriendin van mijn vriendje is nu ook zwanger. Zij is 19, maar toch. Ik vind het echt dom van haar, want het is dus niet gepland.


    ja ik ben niet aan de pil... want ik kan daar niet tegen.. maar ik heb het like 2 weken geleden voor het eerst gedaan... en like gewoon veilig.. duh..
    maargoed ik ben al meer dan een half jaar samen met hem, en ik ben bijna 17 dus ik vind dat ik het goed gemaakt heb om eerlijk te zijn..

    maar ik ben niet het typ voor een one night stand (A)

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 22:55 ]


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)

    ja ik ben niet aan de pil... want ik kan daar niet tegen.. maar ik heb het like 2 weken geleden voor het eerst gedaan... en like gewoon veilig.. duh..
    maargoed ik ben al meer dan een half jaar samen met hem, en ik ben bijna 17 dus ik vind dat ik het goed gemaakt heb om eerlijk te zijn..

    maar ik ben niet het typ voor een one night stand (A)
    Neuh ik ook niet. Maar hoezo kan je niet tegen de pil? Allergisch? En ging het goooeeed 8D?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Neuh ik ook niet. Maar hoezo kan je niet tegen de pil? Allergisch? En ging het goooeeed 8D?


    k word automatisch misselijk als ik hem neem... en dat gaat dan ook echt gewoon niet weg ... maar opzich hoef ik de pil verder niet ik ben heel regelmatig ongesteld..
    en sex laten we maar gewoon veilig doen... en als er iets fout gaat de morning after daar zit ik niet zo mee..

    en erm.. nja het ging niet zo goed eerst xD
    ik weet waarom ik heb zolang mogelijk heb uitgestelt [ik was nog steeds maagd geweest als hij me niet zo had opgegeild xD]
    want het deed eerst auw T_T
    maar daarna was het oke xD


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)

    k word automatisch misselijk als ik hem neem... en dat gaat dan ook echt gewoon niet weg ... maar opzich hoef ik de pil verder niet ik ben heel regelmatig ongesteld..
    en sex laten we maar gewoon veilig doen... en als er iets fout gaat de morning after daar zit ik niet zo mee..

    en erm.. nja het ging niet zo goed eerst xD
    ik weet waarom ik heb zolang mogelijk heb uitgestelt [ik was nog steeds maagd geweest als hij me niet zo had opgegeild xD]
    want het deed eerst auw T_T
    maar daarna was het oke xD
    Wah ok :P Ik kan me mijn eerste keer niet meer herinneren.. het was in ieder geval niet pijnlijk ofzo. Wel gênant, want we werden zeg maar tussendoor gestoord omdat we gingen eten xD En ik word ook altijd misselijk van de pil, maar dat is meestal de ochtend erna pas.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wah ok :P Ik kan me mijn eerste keer niet meer herinneren.. het was in ieder geval niet pijnlijk ofzo. Wel gênant, want we werden zeg maar tussendoor gestoord omdat we gingen eten xD En ik word ook altijd misselijk van de pil, maar dat is meestal de ochtend erna pas.


    omg genant xD
    ik zie het mij al overkomen...
    stel je voor kom je bijna... staat men moeder in de deur opening..
    'Kim we gaan eten, ooh en eet je vriend ook mee??'
    ik zou hem dan denk ik nog echt gaan vragen of hij mee eet ook en hij zou serieus ja zeggen xD


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)

    omg genant xD
    ik zie het mij al overkomen...
    stel je voor kom je bijna... staat men moeder in de deur opening..
    'Kim we gaan eten, ooh en eet je vriend ook mee??'
    ik zou hem dan denk ik nog echt gaan vragen of hij mee eet ook en hij zou serieus ja zeggen xD
    Ja, dat zou ik ook doen :Y) XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, dat zou ik ook doen :Y) XD


    nee ik zou het nooit doen als men ma thuis is xD
    ik heb wel een genant zoen moment xD
    want ik was al een uur afscheid aan het nemen aan de deur...
    en nja ik en men vriend zoenen... begind ineens de buurvrouw happy op het raam te kloppen en een vaag dansje te doen voor het raam en haar duimen op te steken... en te roepen van Go kim...
    ik heb het nooit noooit nooooooit meer gedaan...


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)

    nee ik zou het nooit doen als men ma thuis is xD
    ik heb wel een genant zoen moment xD
    want ik was al een uur afscheid aan het nemen aan de deur...
    en nja ik en men vriend zoenen... begind ineens de buurvrouw happy op het raam te kloppen en een vaag dansje te doen voor het raam en haar duimen op te steken... en te roepen van Go kim...
    ik heb het nooit noooit nooooooit meer gedaan...
    -ligt dubbel-
    Hahahaha, leuk zo een buurvrouw XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)-ligt dubbel-
    Hahahaha, leuk zo een buurvrouw XD


    ik zweer je op dat moment kon ik wel door de grond zakken ><
    maarja tegenwoordig negeer ik dat mens maar gewoon want ze doet wel vaker rare dingen


    A Noble was Born in Chaos