• vandaag was ik dus op school.. en toen werd er al tegen mij gezegd dat de politie vandaag op school kwam again.. voor mij.. omdat ik in december iemand heb inelkaar geslagen.. en daar gingen ze zich op school heel erg druk om maken.. enzo.. maar het was buiten school ! en ik vind dat school zich er dan niet mee moet bemoeien.. en het is al 4 maanden geleden ! nou in iedergeval de politie kwam op school.. moet ik meelopen met dat meisje.. waaar ik het allang weer goed mee had. en we waren weer 1 van de beste vriendinnen gaat ze me ineens helemaal kleineren en afkraken.. is het gesprek afgelopen.. zegt ze;‘sorry dat ik zo deed.. maar ik moest van mijn moeder dat doen..’ maar ik weet niet of ik haar nu wel moet geloven..

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 17:22 ]


    Life is a beautiful struggle

    WHAHAHAH van d'r moeder -.-'
    dat ze dan met een beter excuus komt. Yeesh.
    En al moest ik zo van mijn moeder doen, als alles toch weer koek en ei is ga ik toch niemand kleineren? Al was't een bevel van de Koningin.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    > Alleen hoofdletters zijn verboden in een titel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wow, dat is wel gemeen van dat meisje.


    Tanya is de beste.

    Dat is best wel naaiend maar jij had d'r dan in de eerste instantie ook niet in elkaar moeten slaan. Dus eigenlijk heeft ze er wel reden toe ze te vertellen wat er gebeurt is enzo, hoe lang geleden het dan ook mag zijn maar dat ze je erbij kleineert en afkraakt is dan weer haar fout.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    OMG
    oké
    zij is triest
    en haar moeder ook
    (:


    wth.

    poepwijf, beetje "mammie" de schuld geven x'] , da's echt zó een naaistreek.

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 17:22 ]


    we were always meant to say goodbye.

    hahahahaha van haar moeder.(krul)


    Smiling but close to tears.

    XTC schreef:
    hahahahaha van haar moeder.(krul)


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    maar meot ik haar nu nog een kans geven ?:$


    Life is a beautiful struggle

    Nee? Haar moeder spoort duidelijk niet. (':


    your eyes are like stars in the night.

    LOLOLOL.
    1. School heeft er niks mee te maken.
    2. De politie, alleen voor dat?! Weak.
    3. Dat kind, is dom.
    4. Komen ze na 4 maanden pas mee aan :')
    SE-RI-EUS.


    I live for the applause, you will die for it.

    Daar heb ik maar één woord voor; bullshit.


    None but ourselves can free our minds.

    Wat een kut smoes. Als vriendin moet ze toch voor je opkomen en vertellen wat zij/jij fout gedaan heeft?
    Ik snap het niet helemaal.


    "Don't look back, you're not going that way."

    XTC schreef:
    hahahahaha van haar moeder.(krul)


    cakes taking over the world

    Next schreef:
    Wat een kut smoes. Als vriendin moet ze toch voor je opkomen en vertellen wat zij/jij fout gedaan heeft?
    Ik snap het niet helemaal.

    dat is het nou juist.. ik snap het ook niet helemaal.. en drm voel ik me juist zo kut..


    Life is a beautiful struggle